Sunday 3 June 2012

33. The text message


            33. The text message

            Tocmai ce intrasem in camera mea de hotel. Mirosul de trandafir a pielii mele a fost inlocuit cu parfumul lui Zayn si eram fericita din aceasta cauza. Acum nu imi parea rau ca am stat in oras mai mult decat am planuit. Multumita lui Eleanor, care m-a scos din hotel, stiu ca maine cand v-oi iesi din camera asta am un motiv sa zambesc cu buzele pana la urechi. Fara sa realizez, incepusem sa imi musc buza inferioara de bucurie si strangeam in maini punguta de la farmacie ce continea pastilele mele.
            Am aruncat pastilele pe noptiera si m-am trantit pe patul hotelului. Incetul cu incetul am ajuns sa fiu intinsa pe acesta, cu ochii inchisi pentru a-mi asculta mai bine gandurile.
            Oare el ma vedea pe mine la fel cum il vedeam eu in fiecare zi? De fiecare data cand ne intalneam? Era pentru prima oara cand ma simteam in acel fel in fata unei persoane. Majoritatea relatiilor mele a fost de o durata foarte scurta pe motiv ca nu aveam incredere in acele persoane sau eram inselata. Nu zic, si in relatia mea cu Zayn au fost destul de multe lucruri care ma faceau sa vreau sa imi vad de viata mea mai departe fara el, dar totusi, ceva inca ma tinea langa el. Aveam contrazicerile noastre si alte prostii pe care cuplurile se cearta dar, in momentul in care eram numai noi doi, fara nicio cearta intre, totul era perfect si realizam ceea ce ma facea sa tin la el atat de mult.
            Imi aduceam aminte de anul in care ne-am cunoscut. De felul in care ne-am cunoscut. Un zambet mi-a aparut pe fata gandindu-ma la ziua in care m-am intalnit cu Zayn. Lasand la o parte momentul in care am ajuns la spital, puteam paria ca tot avea sa fie ceva intre noi chiar daca nu petreceam un weekend la el.
            Incetul cu incetul, rasfoind printre amintiri, am ajuns si la saptamana care am petrecut-o la munte, cu baietii, Ellie si Danielle.
            „Bratara!”
            M-am ridicat ca si arsa de pe pat la acest gand iar cand am ajuns in capul oaselor am simtit cum am ametit si am cazut din nou in pat.
            „Oh for Christ Sake, Emma. Ia-o usor!”
            De data asta m-am ridicat mai usor, nu ca o apucata si am inceput sa caut prin bagajul meu dupa cutiuta cu bijuterii. Speram din tot sufletul meu sa o mai am acolo, sa o fi pastrat. Defapt, stiam sigur ca o pastrasem doar ca nu imi mai aminteam unde era. Cautand printre bijuterii am dat de o punguta neagra de cadouri, iar cand am deschis-o, am gasit bratara care mi-a facut-o Zayn cadou de Craciun. Era cel mai de pret cadou pentru mine. Avea o importanta sentimentala nemarginita.
            Ma uitam visatoare la bratara din mainile mele, iar apoi am fost trezita la realitate de catre un bocanit in usa. Am aruncat o privire la ceasul de pe perete si am vazut ca era aproape 1 dimineata.
            „Ce naiba..?”
            Deschizand usa am vazut ca in fata mea se afla Zayn, imbracat intr-un tricou negru cu o pereche de pantaloni gri trei sferturi.
            Zayn: Liam..aa..sforaie foarte tare si..aa..nu pot dormi.. ma gandeam daca e in regula sa ra-...
            L-am oprit din vorbit spunandu-i ca era in regula sa ramana cu mine in camera peste noapte si l-am prins de mana, trangadu-l inauntru. Imediat ce usa de la intrarea in camera a fost inchisa, l-am sarutat de parca nu l-as mai fi vazut de cateva luni bune. Si poate chiar asa era din moment ce erau cateva saptamani de cand nu ne mai sarutasem, lasand la o parte cel din oras.
            Eu: Stii ca nu ai nevoie de scuze pentru a ramane cu mine peste noapte.
            Zayn: Defapt, nu puteam dormi si cautand sa ma schimb pentru o plimbare, poate asa imi venea somnul, am dat peste asta si am zis ca merita sa iti arat.
            Zayn a bagat mana in buzunarul pantalonilor, scotand la iveala o cutie care imi parea cunoscuta. Mi-a intins-o, iar cand am deschis-o am ramas fara cuvinte din moment ce si el gasise ceasul care i-l facusem de Craciun in anul in care ne cunoscusem.
            Zayn s-a uitat pe noptiera de langa patul meu, dand cu ochii de pastilele mele dar si de bratara de la el. A zambit, iar apoi s-a dus sa o ia de acolo.
            Zayn: Oh boy, asta ai gasit-o si tu acuma?
            M-am apropiat de el, imbratisandu-l din spate si sprijindindu-mi capul de spatele lui.
            Eu: Ironic, nu?
            Zayn: Ironic? As zice mai bine destinul.
            Am zambit, iar apoi m-am asezat pe pat din cauza durerii de spate si a oboselii. Se vedea ca aveam nevoie de somn dar vroaim sa stau cu Zayn, din moment ce stiam ca a doua zi nu aveam sa stam impreuna prea mult timp din cauza programului incarcat.
            Zayn a deschis punguta cu pastilele care le cumparasem si a inceput sa se uite peste ele. Chiar si asezata pe pat simteam acea durere de spate, lucru care ma facea sa ma urc pe pereti.
            Zayn: Ai racit?
            Eu: Nu, dar am impresia ca o sa racesc. Ma doare capul, spatele si toate alea.
            Zayn: Ai nevoie de un masaj?
            Eu: Mm, suna bine. Stai doar sa ma schimb in pijamale.
            M-am schimbat in rochita mea alba de noapte, iar imediat ce am intrat in pat Zayn a inceput sa imi maseze spatele. Incetul cu incetul ma simteam tot mai relaxata si preziceam ca voi adormi in orice secunda. Eram pe jumatate adormita cand Zayn s-a asezat si el langa mine, sarutandu-ma pe frunte inainte sa adoarma si el.

            Eu: Dar nu vreau sa ma machezi asa! Nu vreau!
            Eram in camera de machiaj iar Jenny era in fata mea, pregatindu-se sa ma machieze pentru inca un interivu. Mi se parea ca vroia sa ma machieze mult prea strident, folosind foarte mult negru. Spunea ca asa imi accentua ochii, dar eu nu vroiam sa mii accentueze. Eram satula pana peste cap de machiaj si toate prostiile care mi se puneau pe fata. Tot ceea ce vroiam era sa intru la acel interviu si sa fiu nu naturala; vroiam sa fiu cea mai naturala fiinta de pe planeta.
            Jenny: Emma, dar esti palida si trebuie sa te machiez. Uite, nu o sa folosesc negru. Doar  da-mi voie sa iti pun putin fond de ten si ruj,
            M-am uitat neincrezatoare la ea, iar apoi am oftat, lasandu-ma pe spate pentru a intra cu totul in scaunul pe care stateam. Trecuse deja aproape o saptamana de cand eram in America iar peste cateva zile era premiera filmului.
            In timp ce Jenny ma machia mi-am auzit telefonul vibrand in geanta, iar cand l-am luat in mana am vazut ca era un mesaj de la Zayn.
            Zayn: Em, sper ca nu ai uitat ca in seara asta trebuie sa mergem undeva. Astept sa te vad la TV. xx
            Zayn putea deveni o agenda. Uitasem complet de faptul ca trebuia sa ies in oras cu el in seara asta. Am recitit mesajul, si deabea a doua oara mi-am dat seama ca el avea sa se uite la interviul meu. Asta m-a emotionat din cap pana in picioare.
            Jenny: Gata, am terminat. Poti intra in interviu.
            Eu: Multumesc Jenny, si scuze.
            Aceasta mi-a zambit in timp ce eu ma indreptam spre Carter, care se uita la prezentatoarea din platou. Se parea ca aveau sa faca interviuri separate, din moment ce acum era luat la intrebari Tyler, urmand eu.
            Carter: Sper ca te simti mai bine de data asta si sa nu o dai in bara pentru ca..de data asta e live, Emma. Ai nevoie de ceva apa cu lamaie?
            Eu: Nu Carter, doar sa imi suflu nasul si pot intra.
            Mi-am luat din geanta pachetelul de servetele si imediat ce am folosit unul l-am si vazut pe Tyler ridicandu-se de pe scaunul pe care statea, semn ca isi terminase interviul.
            Tyler: Succes Emma. Vezi ca tipa e directa.
            M-a prins de obraji, iar apoi s-a indreptat spre televizoarele din spatele platourilor pentru a-si putea vedea interviul.        
            Prezentatoarea a inceput cu intrebari plictisitoare, la care raspunsesem pentru aproape un milion de ori si la celelalte interviuri. Incepusem sa cred ca bruneta din fata mea nu avea nimic important de intrebat asa ca m-am asezat mult mai comod pe scaunul pe care stateam.
            Am fost atrasa de subiectul discutiei in momentul in care femeia m-a intrebat daca era adevarat ca am venit in America cu Eleanor Calder si Ellie Horan.
            Eu: Aa, da, am venit cu ele din moment ce imi sunt prietene foarte bune.
            P: Din cate stim, Eleanor si Ellie sunt foarte apropiate de baietii de la One Direction..
            „Foarte apropiate? Frate, una dintre ele e casatorita cu un baiat din One Direction, ce naiba.”
            P: Asta inseamna ca si tu esti apropiata de ei, nu?
            Eu: Da, imi sunt ca si fratii.
            P: Enervanti si prostuti?
            Eu: Nu, mai degraba de treaba si foarte simpatici.
            P: Si toti sunt asa pentru tine?
            Eu: Nu imi clasific prietenii apropiati.
            P: Ah, nu ma referam la asta. Ma refeream la faptul ca Zayn Malik, fostul tau prieten, se afla in acea trupa si tu inca tii legatura cu el. Ma gandeam ca poate te comporti diferit cu el.
            Prezentatoarea s-a foit putin pe scaun, uitandu-se putin asupra laptopului ei pentru cateva secunde iar apoi indreptandu-si privirea asupra mea.
            Eu: Erm.. nu vad de ce ar trebui ca Zayn sa aiba parte de alt comportament din parte mea. Adica, desigur, tot timpul ma voi comporta altfel cu el, dar intr-un mod bun.
            Am zambit ca pentru mine, mandra de raspunsul care i l-am dat prezentatoarei. Din el nu rezulta faptul ca eu si Zayn ne intalnim, ci doar ca am fi inca prieteni apropiati chiar daca am trecut printr-o despartire.
            Femeia din fata mea a revenit pentru cateva minute la intrebarile plictisitoare. Era ca un roller coaster prezentatoarea asta. Cand iti facea inima sa salte in sus din cauza intrebarilor la care chiar aveai ce sa spui, cand ti-o facea sa stea locului din cauza plictiselei.
            P: Si cum te simiti in America? Cum sunt fanii?
            Eu: Incredibili. Nu cred ca sunt cuvinte care pot descrie sentimentele care le port pentru ei. Fara fani nu as fi ajuns nicaieri, si le sunt recunoscatoare pentru asta.
            P: Ce zici sa ii saluti putin? Deja se fac auziti din ce in ce mai tare de afara.
            Ne-am ridicat de pe scaunele pe care stateam si ne-am indreptat spre ferestrele gigant. Am vazut o multime de pancarde, lucru pe care nu mi-l imaginasem in viata mea. Desigur, mai vazusem si eu pancarde la viata mea, dar niciodata facute pentru mine. Prezentatoarea a inceput sa imi puna din nou cateva intrebari, iar deodata am fost intrerupte amandoua cand telefonul meu a sunat, semn ca primisem un mesaj.
            Femeia a schitat o fata cicalitoare, iar apoi m-am trezit ca imi cerea telefonul. Am auzit prin casca care o aveam in ureche vocea lui Carter, care imi spunea sa fac cum imi zicea. Ingrijorata, i-am intins femeii telefonul meu.
            P: Citesti tu, sau citesc eu?
            Aproape ca ramasesem cu gura cascata din cauza nesimtirii femeii din fata mea. Din nou vocea  lui Carter s-a facut auzita in urechea mea, zicandu-mi sa citeasca ea, doar ca eu am ales sa nu mai fiu condusa chiar la orice decizie asa ca am facut inversul.
            P: Bine, dar sa stii ca deja stiu continutul pe de rost.
            I-am zambit, sperand sa o intep putin macar cu privirea, iar apoi mi-am indreptat ochii spre telefon.  De ce naiba nu l-am dat pe silentios, nu imi puteam da seama. Dar defapt, stai, cine era o idioata? O, da, Emma.
            Zayn: Babe, scuze dar a trebuit sa plec asa ca am inchis TV-ul de la prima pauza publicitara. Ne vedem diseara xx
            „Fuck. Rahat. Oh, la naiba!”
            Eu: Pe de rost, zici?
            Inca ma uitam la mesaj, incercand sa imi dau seama cum sa o fac pe prezentatoare sa taca din gura.
            P: Ihm.
            Stiam ca nu avea sa taca din gura pentru ca asta era slujba ei, sa faca rating emisiunii. Iar ceea ce aflase ea in momentul de fata  se considera a fi stire de prima clasa. Doar, cu asta se hraneau paparazzi, nu?
            Am scris rapid un reply pentru zayn („they found us”) iar apoi am citit mesajul, eliminand primul cuvant. Lucrul asta nu a prea multumit-o pe prezentatoare, iar apoi a motait ceva cum sa il mai citesc odata.
            Eu: Adica vrei sa citesc si cei doi de x de la sfarsit?
            Incepeam sa ma enervez la acel interviu deoarece femeia din fata mea patrunde cu nerusinarea in spatiul meu privat, si nu imi convenea lucrul asta. Relatia mea cu Zayn era relatia mea cu Zayn si daca vroiam sa o fac publica, o faceam fara sa fiu obligata.
            P: Defapt, lasa, avem ceva ce ar ajuta fanii sa inteleaga mai bine ce se petrece. Luam un loc?
            Eu: Serios?
            Schitand o privire uimita, m-am asezat in acelasi timp cu prezentatoarea pe scaunele noastre. Aceasta a butonat putin laptopul iar pe ecranul de langa ea a aparut o poza cu Zayn, la bustul gol. Era seara, iar el era la geamul unui hotel, pentru a-l deschide.
            Femeia s-a uitat triumfatoare la expesia mea faciala, iar apoi a scos la iveala si o a doua poza care infatisa foarte multa lume, aglomeratie, mai precis dar cumva si intr-un fel reusisera sa prinda sarutul dintre mine si Zayn. Incepeam sa urasc camerele profesionale din zilele noastre.
            P: Deci, tu si Zayn, din nou?
            Eu: Am fost vreodata despartiti?
            P: Pai a fost o perioada in care niciunul dintre voi nu a avut contact unul cu celalalt, Zayn a fost vazut in oras cu Naomi Heall iar tu ai fost surprinsa brat la brat cu Jamie Jars.
            Eu: Te asigur ca acele „surprinderi” nu au afectat deloc relatia mea si a lui Zayn.
            P: Deci sunteti impreuna?
            Eu: Da.
            Prezentatoarea a motait putin pe scaunul ei, pregatindu-si urmatoarea intrebare dar probabil a fost nevoita sa schimbe subiectul din moment ce emisiunea se apropia de sfarsit. Intr-un final aceasta si-a spus replicile de incheiere, iar cand fiecare camera a fost oprita din filmat, s-a intors spre mine si mi-a aruncat o privire sora cu moartea, semn ca si eu o intepasem destul de tare cum ma intepase ea.
            „Nu e vina mea ca iti bagi nasul unde nu trebuie”  
            Imi venea sa ii sar in cap acelei prezentatoare, dar trebuia sa ma abtin din moment ce Carter m-a luat deoparte pentru a discuta cu mine faptul ca nu ascultasem ceea ce imi spusese el prin casca, anume sa o las pe ea sa citeasca ceea ce era scris in mesaj.       

No comments:

Post a Comment