Saturday 12 May 2012

28. Keep in touch


            28. Keep in touch

            Inapoi in Londra, totul a revenit la normal. Ne-am intors la activitatile noastre zilnice, doar ca din cauza faptului ca baietii erau mai toata ziua in studio, Ellie a ramas la mine. Era placut sa o vad concentrandu-se asupra cartii ei sau asupra unor teste psihologice care trebuiau analizate. Ceea ce era neplacut era faptul ca trebuia sa mergem la cumparaturi in fiecare zi. Veneam acasa cu portbagajul plin de mancare, iar cat timp Ellie statea la mine frigiderul meu era tratat regeste. Unde mai pui ca in momentul in care eram toti, Ellie si Niall detineau frigiderul.
            Inca intinsa in patul meu, am auzit-o pe Ellie coborand scarile pentru a merge in bucatarie. Incercarea ei de a nu ma trezi a dat gres din moment ce Blu a inceput sa alerge dupa ea pentru a-i da de mancare. Imi era lene sa ma ridic din pat pentru a lua micul dejun impreuna cu Ellie, asa ca am ales sa mai stau cateva minute in pat.
            Cateva clipe mai tarziu, mi-am luat revoltata iPod-ul de langa pat si am inceput sa il butonez. Chiar daca eram inca obosita, nu puteam adormi. Usa camerei mele a fost deschisa, iar inauntru a intrat Ellie,  Blu furisandu-se printre picioarele ei, venind la marginea patului meu si sprijinindu-si labutele din fata de acesta.
            Ellie: Buna dimineata, nu ma asteptam sa fii treaza, ce-i drept.
            Eu: Buna dimineata. Cum as putea dormi cand e atata galagie in afara camerei mele?
            Ellie a aruncat o privire spre Blu, iar acesta nici macar nu i-a dat importanta din moment ce era rasfatat de catre mine. Iubeam cainele ala. Il crescusem de cand era un pui iar acum era ditamai. Bine, chiar daca rasa beagle nu este de talie mare, era destul de mare.
            Ellie: Emma, de ce dorm eu in dormitorul tau?
            Eu: Huh?
            Ellie: Adica, din moment ce tu si Zayn sunteti din nou impreuna nu ar fi normal ca tu sa dormi inapoi acolo? Cand nu erati impreuna am inteles de ce nu vroiai sa dormi acolo, dar acum ce s-a mai intamplat?
            Incercand sa ignor intrebarile puse de Ellie, am  inceput sa il cicalesc pe Blu. Motivul pentru care nu vroiam sa dorm acolo era pentru ca ma simteam vinovata. Inauntrul meu ma acuzam ca il tradasem pe Zayn in momentul in care l-am lasat pe Harry sa ma sarute (de doua ori) si la ambele raspunzandu-i.  Iar apoi mai venea si ceea ce se intamplase intre mine si Jamie, si chiar nu ma puteam accepta pe mine sa dorm acolo. Toate lucrurile din acea camera le-am adus in fosta camera a parintilor, actualul meu dormitor, iar pe usa fostei mele camere in mintea mea era o placuta care scria “Accesul interzis pana nu rezolvi totul” .
            Ellie: Pamantul catre Emma..? Ce s-a intamplat?
            Eu: Nimic.
            Ellie: Nu te cred. Ceva nu merge in universul Emmei.
            Am ras, incercand sa imi aduc aminte unde mai auzisem acea fraza.
            Eu: Nu trebuie sa te mai las sa citesti carti daca nu vreau sa am o conversatie cu tine formata numai din citate.
            Ellie: Haide, lasa astea. Si stii ca este imposibil sa ma faci sa renunt la citit din moment ce ai in fata o scriitoare, da?
            Eu: Scriitoarea Ellie Horan. Ai dreptate.
            Ellie: Ihm. Sa stii ca daca ma flatezi nu o sa schimbi subiectul. Asa ca, revenim.
            Blu m-a parasit, indreptandu-se spre hol in timp ce dosul lui se balansa intr-o parte si in alta. Ma amuza in acel moment, dar trebuia sa raman serioasa dat fiind faptul ca trebuia sa ii povestesc lui Ellie ceea ce se intamplase. Stiam ca trebuia sa ii spun deoarece ea avea sa imi ofere ajutorul de care aveam nevoie.
            Eu: Bine. Sa incep cu inceputul. Iti mai aduci aminte cand eram la munte si in ultimele mele doua zile libere am plecat cu Zayn in Bradford si dupa am mers in orasul meu natal?
            Ellie: Cum as putea uita ziua in care tu si Zayn vorbeati cu mine si Niall la telefon in timp ce..
            Eu: Am inteles, ti-ai adus aminte! In acea zi, cand eram la hotel am inceput sa primesc apeluri si mesaje de la un numar pe care nu il stiam, iar in mesaje se semna cu D/C.  Nici eu, nici Zayn nu am bagat de seama pana cand un mesaj mai detaliat a aparut, in care acel D/C  imi spunea ca trebuia sa vorbeasca cu mine neaparat.
            Ellie: Poate a fost doar o coincidenta.
            Am scuturat din cap, iar apoi am continuat.
            Eu: Nu, imi stia numele. Cateva minute dupa ce am primit acel mesaj, noi inca fiind la hotel, am primit si un apel de la acel numar. Zayn a raspuns la telefon, dar nu i-a spus nimeni nimic. Pana am ajuns in padure la voi, nu am mai primit niciun telefon sau chestii de genul. In schimb, cand am plecat sa imi iau un hanorac am primit un mesaj in care ma ruga sa vin la brutaria de langa hotel.
            Ochii lui Ellie s-au cufundat in amintiri, incercand probabil sa isi aduca aminte de acele momente. Imediat ce acea privire a disparut, am continuat de povestit.
            Eu: Surpriza a fost ca persoana care ma sunase toata ziua a fost Harry si..
            Ellie: Stai, daca era Harry, de la ce era D/C?
            Eu: De felul in care il strig si il am adaugat la contacte. Dimple&Curls.
            I-am povestit in continuare lui Ellie ceea ce se intamplase iar la sfarsit ma simteam mult mai bine, usurata. Aceasta se asezase mai bine in patul meu, luand si o perna de langa mine cu care a inceput sa se joace. Perna o facea sa se concentreze asupra situatiei in care ajunsesem. Cel putin asa spunea ea.
            Ellie: Pai, Emma, nu e vina ta ca el are sentimente fata de tine dar esti vinovata ca i-ai raspuns la saruturi. Apoi, felul in care ai reactionat in acea seara dupa ce te-a sarutat i-ai dat de inteles ca tii la Zayn. Faptul ca inca nu i-ai zis lui Zayn despre ceea ce a facut Harry, adica, recunoaste, Zayn nici macar nu stie ca Harry te-a sarutat in noaptea cand ai venit din America.
            Eu: Nici nu are de ce sa stie din moment ce atunci noi nu eram impreuna.
            Ellie: Bine zis si as fi fost in totalitate de acord cu tine daca Harry nu te-ar fi sarutat si a doua oara. Acum ar trebui sa ii zici lui Zayn si despre primul si sper ca ti-ai dat seama ca sentimentele lui Harry pentru tine erau de mai multa vreme.
            Ellie avea completa dreptate. Imi incepusem dimineata cu o convorbire cu un subiect deloc placut. Speram doar ca ziua mea sa nu fie asemanatoare discutiei care o aveam cu Ellie. Ne-am dus amandoua in bucatarie, incepand sa mancam niste lapte cu cereale. Ca de obicei din bolul lui Ellie ieseau aburi , in timp ce eu mancam fara nicio grija cerealele acoperite cu laptele rece, proaspat scos din frigider.
            Ellie: Cand ai de gand sa ii zici lui Zayn?
            Eu: Nici macar nu stiu daca sa ii zic, Ellie! Nu vreau sa stric relatia dintre el si Harry. Sunt ca si fratii unul pentru altul iar asta cred ca i-ar face sa se ia si la pumni.
            Vorbind cu Ellie in bucatarie in timp ce amandoua mancam lapte cu cereale, ma simteam din nou ca o adolescenta care se confrunta cu problemele conform varstei. Singura diferenta era ca trebuia sa ma comport matur. Era usor sa zic cuvintele “Zayn, eu si Harry ne-am sarutat de doua ori iar el are sentimente fata de mine” in fata oglinzii, dar in momentul in care mi-l imaginam pe Zayn in fata mea, ochii lui ciocolatii privindu-ma adanc incercand sa isi dea seama ce aveam de gand sa ii spun, imi facea mintea sa devina neagra iar  limba sa mi se impletuceasca.
            Soneria usii s-a facut auzita, iar eu si Ellie ne-am ridicat in acelasi timp de la masa, amandoua indreptandu-ne spre usa pentru a deschide. Cand Ellie s-a ridicat de la masa m-am amuzat de copilul care se ascundea in ea din moment ce avea in picioare papucii ei de casa cu Mickey Mouse.
            Ellie: De ce razi de mine? Nu eu sunt cea care a dormit in pijamale roz cu Betty Boop.
            Ellie a descuiat usa, lasandu-ma pe mine sa fac onorurile in a o deschide.
            Eu: Mama!
            In fata noastra se afla mama, care tinea in mana cateva plase plus telefonul ei. Ne-a salutat pe amandoua, iar imediat ce si-a lasat plasele cu care venise am fost surprinse intr-o imbratisare din partea ei .
            Ellie: Doamna Laurel, de cand nu v-am mai vazut!
            Dupa ce a mai imbratisat-o inca odata pe Ellie, mama a inceput sa se uite prin bucatarie, analizand daca mai adaugasem ceva. Si eu, si Ellie ne-am uitat prin plasele aduse de ea iar tot ceea ce am putut observa au fost ingrediente. 
            Eu: Cum de ai trecut pe aici? Si unde sunt tata si Jamie?
            Laurel: Tata si Jamie s-au dus la hypermarket din moment ce nu am reusit sa fac toate cumparaturile necesare. Si cum adica “cum de am trecut pe aici”? Emma, ne-a fost dor de tine! Credeam ca ai primit mesajul meu de aseara. Ti-am zis ca venim acasa macar sa luam cina impreuna. Cu totii.
            Ellie: Oh, intrunire de familie. In cazul asta eu ar cam trebui sa plec. Cred ca..uhm.. Cred ca acum Niall dezbate care e sosul de maioneza si care e ala de usturoi asa ca..
            Laurel: Nu, nu. E perfect ca esti si tu aici. Doar stii ca tot timpul ai fost ca si parte din familia noastra. Cred ca si Emmei i-ar place daca ati fi alaturi de noi in seara asta.
            Eu: Corect. Vezi, eu si mama gandim la fel.
            Mi-am afisat afectiunea fata de mama printr-o imbratisare, iar imediat dupa asta mama si-a pus mana in jurul taliei mele.
            Pe la amiaza ne-am apucat de pregatit mancarea, mama insistand ca totul trebuie sa iasa perfect. Jamie si Blu ne-au mai incurcat din cand in cand deoarece alergau si se jucau prin toata casa. Chiar daca trecuse ceva timp de cand nu o mai vazusem pe mama, tinand seama de plecarea mea in America iar dupa cele cateva luni de cand eram inapoi in Anglia, ea reusise sa isi mentina frumusetea si talia de invidiat. Parul brunet stralucitor ii era prins intr-o coada, lasand doar cateva suvite sa ii cada pe fata. Puteam pune pariu ca era recent vopsita deoarece in momentul in care o imbratisasem am putut simti mirosul vopselei de par.
            Laurel: Emma, sa ai grija cum calesti ceapa. Stiu ca esti cam neindemanatica cu cutitul in bucatarie. Pentru siguranta tuturor, Ellie nu vrei sa calesti tu ceapa?
            Ellie: Sigur.
            Am vazut-o pe aceasta cum se apropia de mine, dar eu m-am tras pentru a-i da de inteles ca ma descurcam exceptional de bine.
            Eu: Mama, ma descurc. Sa stii ca nu mai sunt aceeasi fata neindemnatica in bucatarie, bine? Am incatat sa ma descurc. Plus ca in momentul in care o sa fiu casatorita nu o sa vii tu sa imi faci mie si sotului meu de mancare sau sa vina Ellie sa caleasca ceapa.
            Laurel: Apropo de dragoste, Emma, ce se mai intampla cu tine?
            Ellie: E cu Zayn.
            Putin socata de cat de rapid spusese Ellie acea fraza, am reusit sa ma tai putin la degetul aratator. M-am intors spre ele doua, mama fiind complet uimita.
            Laurel: Zayn? Dar parca auzisem ca esti cu Jamie. Pana si revistele au spus asta.
            Eu: E o poveste lunga, dar ca sa o scurtez si sa fiu direct la subiect, sunt impreuna cu Zayn mama.
            Privirea acesteia s-a afundat asupra legumelor pe care le taia, iar peste cateva minute am auzit-o adresandu-mi-se.
            Laurel: Atunci vine si Zayn la cina, am dreptate?
            Eu: Nu..nu cred. E ocupat in studio. Alta data.
            Ellie: Cum asa? Dar Niall mi-a zis ca vine.
            Eu: Cand l-ai anuntat tu pe Niall?!
            Ellie: Inainte sa ne apucam de gatit!
            Am oftat, din moment ce Ellie din nou imi daduse planurile peste cap. Vroiam sa il invit pe Zayn la cina, doar ca nu ma simteam pregatita sa  ma intalnesc fata in fata cu el. Asta era motivul pentru care ezitam.
            Laurel: Nu ar fi mai bine sa il intrebi printr-un mesaj daca poate veni?
            Am aprobat-o pe mama iar apoi m-am indreptat spre camera mea pentru a-mi lua telefonul. Dupa ce i-am trimis mesajul lui Zayn m-am asezat pe pat, incercand sa imi controlez starea de neliniste care aparea in mine. Trebuia sa imi scot din cap acele saruturi daca vroiam sa ma comport normal la cina. Imediat am si primit raspunsul lui Zayn, care era pozitiv. Asta mi-a facut controlul care l-am realizat sa dispara, iar tot ceea ce am putut murmura a fost un “la naiba”.

No comments:

Post a Comment