Saturday 26 May 2012

31. Triple E


            31. Triple E


            „If you really want more, scream it out louder,/ If you're on the floor, bring out the fire,/ And light it up, take it up higher,/ Gonna push it to the limit, give it more..”
            Ciocolata era ca un energizant pentru mine. In ultimele zile mancam foarte multa ciocolata si foarte mult dulce. Eram din ce in ce mai hyper pe zi ce trecea. Acum, de dimineata, sistemul meu a fost pus in priza si conectat la iTunes. Vecinii, in momentul de fata ascultau More de la Usher iar pe mine nu ma deranja deloc faptul ca volum era aproape la maxim. Eram prea ocupata in camera mea sa sortez hainele care le purtam si care nu le mai purtam.
            Tocmai ce terminasem de sortat tricourile si am coborat jos pentru a mai lua o ciocolata. De data asta vroiam sa incerc ciocolata alba. Fara nicio ezitare, m-am ridicat pe varfuri din moment ce tineam dulciurile intr-un raft  mai inalt, si am colectat o ciocolata alba. Daca Ellie ar fi fost cu mine probabil ca deja nu mai aveam nicio ciocolata in casa.
            „Emma, daca o sa continui in ritmul asta nu o sa mai incapi in nicio haina!”
            Asta imi spuneam de fiecare data cand luam o gura de ciocolata. Eu imi spuneam, dar nu respectam. Credeam ca daca mancam ciocolata si ma zbenguiam pe melodiile mele aveam sa slabesc. Indreptandu-ma din nou spre etaj, am dat cu ochii de telefonul meu care suna.
            Am raspuns la apelul din partea lui Carter, iar cand si-a adus aminte ca tinea telefonul la ureche mi-a spus ca peste cateva zile avea sa fie premiera filmului in America si ca eu cu Tyler trebuie sa mergem mai devreme pentru cateva interviuri.
            Eu: Sigur! Nicio problemaa!
            Eram prea fericita. Ce naiba, era doar dimineata, dar nu ma puteam controla. Cred ca aia era prima convorbire dintre mine si Carter iar eu nu eram in starea de a-l sugruma.
            „Deci, daca tot umblam printre haine, ar trebui sa ma apuc de facut bagaje”
            Incercam sa imi aduc aminte cat timp a zis Carter ca voi sta in America, dar gandurile mi-au fost intrerupte cand telefonul meu a inceput sa sune din nou.
            Eu: Neata Elliee! Ce faci?
            Ellie: Faceam bine. Acum verific daca mai aud. Ce te-a apucat de dimineata sa asculti.. Usher?
            Eu: Pai, totul a inceput cu melodii de la Chris Brown, alea care imi aduc aminte de Zayn. Mi-e dor de el. Iar dupa am mancat ciocolata si am ajuns la Usher.
            Ellie: Deci dorul tau fata de Zayn se manifesta prin melodiile lui Chris si Usher..frumos.
            Eu: Da, cam asa ceva.
            M-am asezat pe covorul din camera mea, defapt pe bucatica de covor libera din moment ce in jurul meu erau numai haine.
            Eu: Totusi, cum de esti atat de matinala astazi?
            Ellie: M-a sunat Niall si mi-a spus ca mi-a luat un bilet la concertul lor din America.
            Eu: Deci cu pretextul asta pleci tu de la munca, ai?
            Ellie: Nu, nu chiar. I-am zis managerului meu ca o sa lucrez si la urmatoarea mea carte si a parut chiar incantata de ideea mea. Stii, e faza ca sunt intr-un loc nou, alaturi de persoana iubita si sunt sanse mari sa apara inspiratia.
            Eu: Si mai detaliat, cand ar trebui sa apara inspiratia?
            Ellie: La mine, fata de altii, inspiratia poate aparea chiar ORIUNDE. Am cel mai comod servici.
            Eu: Da, mai lauda-te mult. Eu maine seara plec in America la niste interviuri, peste cateva zile cred am premiera filmului si dupa vin inapoi in Londra. Tu cu cine te duci in America?
            Ellie: Pai, m-a sunat azi dimineata si Eleonor si mi-a spus ca Danielle nu poate veni acum in America pentru ca trebuie sa mearga la niste show-uri in iar din cauza asta merg numai eu cu ea. Poate..vii si tu cu noi?
            Eu: Nu prea cred. Adica, eu tot ma duc in America maine dar nu cred ca o sa am timp de intalniri. Probabil Carter o sa imi faca un ditamai programul de o sa intru cu totul in pat in fiecare seara..
            Ellie: Oh... Si unde o sa stai?
            Eu: Unde pot sta, Ellie? La hotel, normal!
            Ellie: Am o idee, nu pot pleca si eu cu tine maine in America? Astfel eu petrec mai mult timp cu Niall si El cu Lou..
            Eu: Uiti ceva, seriviciul tau. Managerul. Eleonor. Ce o sa zica?
            Ellie: Rezolv eu. Deal?
            Eu: Bine,fie, deal.
            Imediat dupa asta Ellie a si inchis convorbirea, probabil incepand sa dea telefoane si sa isi caute lucrurile pe care trebuia sa si le puna in bagaje. Blu a aparut in camera mea, incepand sa se aseze sa miroasa hainele care imi erau aruncate pe jos. M-am ridicat de pe jos, dandu-l afara din camera pentru a-mi putea continua curatenia.
            Peste doua ore, in camera mea nu mai era nicio haina pe covor iar jumatate din bagaje erau facute. Astfel, m-am trantit in patul meu luandu-mi si laptopul cu mine. L-am deschis pentru a-mi verifica twitter-ul si sa intru pe tumblr. Trebuia sa recunosc ca niciodata nu m-am oprit din a fi o fana Tumblr. Era o parte mult prea importanta din viata mea, ce naiba.
            Am vazut foarte multe tweet-uri de la fani care deabea asteptau premiera filmului iar unii se pare ca aveau de gand sa fie la interviurile la care eu cu Tyler mergeam.
            „Chiar majoritatea cred ca eu si Tyler suntem impreuna? Serios?! Daca eu sunt inactiva pe Twitter, Tyler, spune-mi ca ai clarificat tu situatia”.
            Intrand pe twitter-ul lui, tot ce am putut face a fost „sa ma dau cu capul de ecran”. Cu prima ocazie cand il vedeam pe Tyler aveam sa il strang de gat. Noi nu eram intr-o relatie, iar el dadea reply la intrebarea unui fan, si ii spunea ca sarut foarte bine.
            Eu: AI UITAT SA MENTIONEZI CA ASA ERA SCENARIUL!
            Ma uitam prin tweet-urile lui Tyler si din doua in doua secunde ma pomeneam tipand la faptul ca era un pervers de prima clasa, si dadea impresia ca eram impreuna. Nu spunea nimic personal, mai degraba zicea lucruri care erau relatate de film dar faza era ca nu specifica ca se referea la film!
            Eu: Emma, iesi de aici. Iesi de pe profilul lui de twitter. IESI!
            Nervoasa, am dat click pe „home” iar apoi am luat o bucatica de ciocolata alba. Odata incarcata pagina, nervii mei s-au topit din moment ce Zayn tocmai postase un tweet nou.
            „Everybody knows that my life would suck without you. Miss you x x”
           
            Ellie: Emma, ti-am zis vreodata cat de mult iti iubesc masina? Mai ales portbagajul ei incapator?
            Normal ca il iubea din moment ce ea avea mai multe bagaje decat mine si Eleonor la un loc. Fiinta aia avea sa stea maxim o saptamana in America, iar pentru asta isi lua jumatate din casa.
            Eleonor: Din curiozitate, ce naiba iei cu tine Ellie?
            Ellie: Pai, am hainele mele, machiajele, accesorii, aparatul foto plus camera de filmat, este prin geamantan si o jucarie din Irlanda, defapt doua si mai am si..
            Eu cu Eleonor ne uitam stupefiate la Ellie care enumera toata lucrurile care le lua cu ea in America. Pe majoritatea le lua degeaba, dar nu vroia sa ne asculte nici in ruptul capului. Eram doua fete care incercau sa puna in portbagaj bagajele lui Ellie. Am lasat ce era mai greu la urma din moment ce aseara am avut un instinc care spunea ca Ellie o sa ia cu ea tot apartamentul.
            Eleonor: Stai Emma, ca Ellie a luat si niste gustari. Astea le iau in fata si stau langa mine!
            Ellie: No way, sunt ale mele!
            Eu: Eleonor, nu te speria, Ellie nu imparte cu nimeni nimic.
            Ellie: Gresit, impart doar cu Niall si cu viitorul nostru copil.
            Eu & Eleonor: Esti insarcinata?!
            Ellie s-a uitat la noi schitand un zambet care s-a transformat mai mult in chitait.
            Ellie: Nu, ma refeream in viitor. Daca eram insarcinata erati primele care aflau.
            Eu: Ok, bine de stiut. Haideti, sa mergem ca de nu o sa intarziem.
            Ne-am urcat in masina iar Ellie a inceput sa manance dintr-un baton de ciocolata. Era imposibil sa nu ti se faca pofta asa ca i-am cerut si eu unul. Aceasta mi-a dat si mie si lui Eleonor cate un baton cu ciocolata, iar apoi a dat drumul la radio.
            Pana la aeroport am mancat aproape toate gustarile care le-a adus Ellie iar cand am ajuns acolo deabea daca am putut iesi din masina. O multime de fane s-au adunat la aeroport pentru a le oferi lui Ellie si Eleonor cadouri pentu baieti dar si pentru ele. Probabil ar fi primit si Zayn cadouri de la fane daca relatia noastra ar fi fost din nou oficiala. Ma ingrozea gandul la felul cum vor reactiona fanele cand vor afla ca eu si Zayn suntem din nou impreuna.
            Fan: Emma, te duci si tu in America sa il vezi pe Zayn?
            Eu: Aaa..
            Eleonor: Defapt, Emma se duce in America pentru interviuri si pentru premiera unui film. Nimic personal.
            I-am zambit fanei dar si lui Eleonor (in semn de multumire) iar dupa m-am dat mai in spate pentru a le lasa pe cele doua sa vorbeasca cu fanele. Imi era dor de Zayn si da, deabea asteptam sa il vad dar de cand plecase in America nu prea discutasem despre acea cearta si..nu stiam cum sa reactionez in preajma lui. De aceea nu ii trimisesem niciun mesaj sau altceva. Nu stiam ce sa ii spun. In schimb, tot ceea ce stiam era ca imi era un dor de el cum nu mi-a mai fost niciodata de altcineva.
            Am cautat in geanta mea dupa telefon si am vazut un mesaj de la Carter in care imi dadea detaliile despre hotelul unde v-oi sta si interviurile la care voi merge astazi impreuna cu Tyler,care, se pare ca era deja acolo.
            „Bine ca nu a fost obligatoriu sa merg cu el..”
            Ellie: Haideti triple E (EEE), ne asteapta un zbor spre New York!
            Eleonor: Triple E?
            Eu: Ce ti-a venit?
            Ellie: Pai.. suntem Eleonor, Ellie si Emma..E triple E. La fel cum e si BBB de la Bradford bad boy.
            Eu: Logica e logica.
            Eleonor si Ellie au ras iar apoi am urcat toate trei in avionul ce avea ca destinatie New Yorkul. Dat fiind faptul ca eu cand ajungeam acolo aveam sa fiu luata pe sus de niste bodyguarzi ce aveau sa ma duca la primul meu interviu pentru filmul care avea sa isi aibe premiera in cateva zile, am dormit pe tot parcursul zborului.

            Cum m-am asteptat, cand am iesit din avion in New York un alt grup de fane le asteptau pe Ellie si Eleonor iar eu am fost colectata de catre doi bodyguarzi. I-am intrebat ce se v-a intampla cu bagajele mele iar ei mi-au spus ca vor fi duse in camera de hotel ce imi era rezervata.
            Cei doi m-au condus la masina de culoare neagra, iar apoi ne-am indreptat spre locul in care aveam sa imi tin interviul. Peste cateva minute de mers cu masina am ajuns in fata unei cladiri gigantice, iar peretii erau alcatuiti numai din sticla. Era superb.
            Impreuna cu aceeasi bodyguarzi am intrat inauntru iar nu peste mult timp am dat cu ochii de Carter, Tyler si Jenny.
            Jenny: Emma! De cand nu te-am mai vazut!
            Eu: Jenny! Mi-a fost dor de tine!
            Ne-am imbratisat iar apoi ne-am pomenit despartite de Carter care i-a spus lui Jenny sa ma pregateasca pentru interviu. Aceasta l-a aprobat, si i-a spus ca nu trebuia sa imi faca prea multe ci doar sa imi aranjeze putin parul si sa imi dea buzele cu putin gloss.
            In camera in care am intrat cu Jenny pentru a ma aranja, erau platouri cu mancare speicific americana. Pareau apetisante, dar am ales un baton simplu cu ciocolata. Oficial, ma simteam ca si Ellie. O zi intreaga mancasem numai ciocolata si asta nu era un semn bun pentru organismul meu.
            Jenny: Gata, esti perfecta pentru interviu.
            I-am multumit lui Jenny iar imediat dupa asta l-am auzit pe Carter strigandu-ma. Iesind din camera l-am vazut pe el si pe Tyler stand de vorba. In momentul in care l-am vazut pe Tyler mi-am adus aminte de tweet-urile lui si imi venea sa il sugrum, nu alta.
            Carter: Deci, nu oferiti niciun spoiler despre film, incercati sa va rezumati detaliile doar in privinta a ceea ce a fost prezentat in trailer.
            Eu: Si daca ni se adreseaza intrebari personale?
            Carter s-a incruntat la mine, de parca nu ar fi fost logic raspunsul acelei intrebari.
            Carter: Raspunzi la ele, ca doar nu te-au chemat aici doar pentru film. Acum, mergeti pe acea canapea. Totul incepe in 5 minute.
            Inainte de a ma indrepta cu Tyler spre canapeaua care ne-a aratat-o Carter mi-am terminat batonul de ciocolata care il incepusem cand eram in camera cu Jenny. Cand am luat ultima gura din acesta deja aveam un sentiment ciudat, semn ca mancasem mult prea mult dulce. Era normal sa apara si sentimentul asta din moment ce de cateva zile mancam numai ciocolata si nu altceva.
            Interviatoarea: Hello guys, ma bucur ca ati ajuns in New York. Eu sunt Claire Sean iar astazi voi fi nevoita sa va atac cu intrebarile fanilor.
            Claire a ras putin si puteam observa ca era emotionata. Pariam pe toate dulciurile care le mancasem in aeroport ca era incepatoare!
            Tyler: Si noi ne bucuram sa vedem ca multi asteapta cu nerabdare ca filmul sa fie lansat.
            Eu: Speram sa fie pe placerea tuturor.
            Claire: Tyler, spune-mi, personajul Chad, cel pe care il joci tu, ti se relateaza in viata reala?
            Tyler: Ce pot spune.. in mare parte da. Eu si Chad impartim simtul umorului si ceva din perversitate. Cat despre fizic, ce pot spune, impartim totul.
            Claire a ras din nou, iar de data asta puteam observa cum i se colorasera putin obrajii. La camera eram sigura ca nu avea sa se observe din cauza fondului de ten,dar daca erai in fata ei se putea vedea destul de usor. Cred ca si Tyler a observat pentru ca s-a foit putin pe canapea langa mine.
            Claire: Dar la tine, Emma? Se aseamana?
            Eu: Eu si Stephanie, personajul pe care il interpretez, impartim o multime de lucruri. Totusi, un singur lucru ne difera. Stephanie stie sa inoate, pe cand eu ma duc la fund imediat.
            Tyler: Exact. Emma nu stie sa inoate si ii este mult prea frica sa invete. Toata echipa a incercat sa o invete, dar nimeni nu a reusit.
            Claire: Ei bine, fiecare are micile lui temeri in viata.
            Claire si-a dat parul blond intr-o parte, expunandu-si gatul. Imi venea sa mor de ras, pentru ca ea incerca sa flirteze cu Tyler intr-un interviu. Avea noroc ca nu era live, dar totusi. Mi-a scapat un ras usor dar acesta a fost astupat imediat din moment ce  simteam cum mi se facea rau. Blonda din fata mea a luat de pe o masuta niste foi, si ne-a zis ca mai departe avea sa ne puna cateva intrebari adresate de fani.
            Claire: Madison a intrebat: Daca aceasta ar fi ultima voastra zi din viata, ce ati face?
            Tyler: Daca aceasta ar fi ultima zi din viata mea, probabil mi-as cere scuze fata de sora mea pentru ca ne-am certat putin inainte de a pleca si oh, as merge la un concert The Wanted cu persoana iubita.
            Claire: Tyler Hauston, fan The Wanted. Asta pun pariu ca nu stia nimeni. Dar tu, Emma,ce ai face?
            Eu: Erm.. probabil as petrece intreaga zi cu cineva special.
            Am zambit, iar apoi am realizat ce am zis. Imi venea sa imi dau palme din moment ce realizam ca zambetul lui Claire era cu subinteles pentru urmatoarea ei intrebare.
            Claire: Persoane iubite, persoane speciale.. Asta ma duce la o alta intrebare, tot din partea unei fane. Allison a intrebat: Voi doi formati un cuplu?
            Eu: Nu, nu suntem un cuplu in viata reala.
            Atitudinea lui Claire s-a mai improspatat putin, iar apoi a citit urmatoarea intrebare care era relatata filmului. Incepea sa faca un mixaj intre intrebarile ei si intrebarile fanilor. La un moment dat ma intrebam cat mai aveam din interviu din moment ce ma simteam din ce in ce mai rau. Ma durea burta si simteam cum mi se facea rau de la ulimul baton de ciocoalta. Nu era prima data cand aveam dureri din astea, dar cand eram mica durerile de genul asta erau prezente mai tot timpul din moment ce mancam dulce la greu. Fara sa imi dau seama m-am lasat purtata de ganduri, iar la un moment dat am simtit un ghiont micut din partea lui Tyler.
            Claire: Emma?
            Eu: Da?
            Claire: Ai prieten?
            Eu: Aah, umm..
            Ma chinuiam sa scot un cuvant dar in urmatoarea secunda am simtit cum imi vine in totalitate greata si m-am ridicat instantaneu de pe canapea, fugind spre baie. I-am speriat pe toti din platou din moment ce au fugit dupa mine sa vada ce mi s-a intamplat. S-au speriat si mai tare cand au vazut ca vomitam tot ceea ce mancasem iar dupa ce am iesit din baie Carter m-a intrebat daca vreau sa continui interviul sau a merg la un medic.
            Eu: Nu, e in regula. E din cauza ca am mancat prea mult dulce in ultima perioada. Parca nu ai sti cum sunt femeile intr-o perioada a lunii. Am nevoie doar de cateva minute sa imi revin iar apoi putem continua.
            Pentru prima oara, Carter mi-a zambit compatimitor  si m-a mangaiat pe fata. Acesta mi-a oferit si zece minute pentru a-mi reveni, iar dupa asta am refacut interviul. 

No comments:

Post a Comment