Friday 23 March 2012

2.Mine forever


                        Mine forever


            Niall: Ellie, esti gata?
            Eu: Ce? Gata? Vrei sa plecam?
            Niall: Well, da, am stat prea mult in casa. E timpul pentru o plimbare pe plaja.
            Eu: Dar Niall! Acusi incepe noul episod din Glee!
            Glee era serialul meu preferat, si asteptam noul episod inca de prin mai. Acum, in iulie, cand avea sa se difuzeze noul episod, Niall vroia sa iesim la o plimbare pe plaja. Stiu ca ii promisesem ca v-om merge astazi, dar totusi, vreau sa ma uit la Glee! Am asteptat prea mult pentru asta.
            Niall: Come on, princess.
            Niall s-a asezat in pat langa mine, cuprizandu-ma iar apoi lipindu-si buzele de ale mele. Am zambit, iar apoi l-am impins de langa mine.
            Eu: Trebuie sa te opresti sa mai faci asta!
            Niall: De ce? Cum altfel sa imi exprim sentimentele fata de tine?
            Eu: Nu ma refeream la asta, ma refeream la faptul sa te opresti sa ma mai convingi in felul asta.
            Pe fata lui s-a asezat un zambet strengar, intinzandu-se apoi dupa un alt sarut. L-am lasat pe Niall sa sarute aerul, din moment ce eu ma ridicasem repede din pat pentru a ma imbraca pentru plimbarea pe plaja. Cand am ajuns in capul oaselor, am auzit un „boof”, iar cand mi-am intors privirea spre Niall am vazut ca era cu capul in perna mea, semn ca nu vazuse ca plecasem de langa el. Nu am putu sa-mi stapanesc rasul.
            Niall si-a ridicat capul dezamagit din perna, iar apoi a facut un puppy face extrem de adorabil. I-am intors si eu privirea, tot cu un puppy-face iar apoi m-am intors spre dulapul meu si al lui Niall.
            Eu: O gramada de haine, nimica de imbracat! Ouf, ce groaznic. Daca Emma era aici deja stiam in ce sa ma imbrac. Adica, sigur as fi gasit ceva mult mai atragator in dulapul ei.
            Niall: Ce tot spui acolo, printesa?
            Mainile lui Niall au aparut in campul meu vizual, acum cautand printre hainele mele.
            Niall: Sunt o gramada de haine frumoase aici.
            Eu: Stiu ca sunt frumoase. Doar ca nu stau bine pe mine, Niall.
            Niall: Da, nu sunt atat de perfecte ca tine. Ai dreptate.
            Buzele lui Niall s-au lipit de obrazul meu, iar apoi mi-a intins o rochie lunga, de culoare alba. Era rochia care mi-o cumparase el, in urma cu cateva zile. Adoram rochia aia, doar ca acum mergeam la plimbare pe plaja, si stiam ca se v-a murdari. Vroiam sa o pastrez pentru ocazii speciale,din moment ce ea in sine era speciala.
            Eu: Dar Niall! O sa se murdareasca! In alta zi.
            Am dat sa iau rochia din mana lui Niall, dar acesta s-a tras mai inapoi, facand din nou o fata de catelus plouat.
            Niall: Te rog? E adorabila, si nu conteaza daca o sa se murdareasca!
            Mi-am dat ochii peste cap, iar apoi am luat rochia din mana lui Niall.
            Eu: Ok, de data asta. Doar de data asta! Sa nu mai faci asa!
            Niall: Din multe ar cam trebui sa ma opresc.
            Eu: Ugh, da, ai dreptate. Dar, defapt, nu te opri din niciuna! I love you for all of them.
 Am iesit din camera cu rochia in mana, indreptandu-ma spre baie. Jos, l-am vazut pe Harry “ciondanindu-se” cu Blu. M-am incruntat, din moment ce lui Harry nu ii placea sa il scoata pe Blu la plimbare, iar acum se certa cu el pentru ca nu il lasa sa ii puna lesa.
 Eu: What the… Ce faci acolo, Harry?
 Harry: Vreau sa il scot pe Blu la plimbare, dar nu sta locului sa ii pun lesa! Se agita ca nebunul!
 Am ras, iar apoi am lasat rochia pe canapea. L-am chemat pe Blu langa mine, iar apoi am luat lesa din mana lui Harry. Blu nu era agitat deloc, doar speriat de Harry.
 Eu: Gata. Poti sa il scoti acuma.
 Harry: Ok. Multumesc.
 Harry a luat lesa din mana mea, lucru care l-a facut pe Blu sa se agite putin. L-am mangaiat pe cap, incercand sa calmez cainele Emmei, si se parea ca a mers. Harry a murmurat o injuratura iar apoi a iesit din casa.
 Peste 10 minute eram deja imbracata cu rochia de la Niall, si pregatita pentru plimbarea pe plaja. Cand am iesit din baie, i-am vazut pe Lou si Liam pregatindu-se si ei sa iasa din casa.
 Eu: Hei, unde va duceti?
 Liam: Mergem sa cumparam niste bezele pentru focul din seara asta.
 Louis: Da, ne-am hotarat sa facem cate un foc cel putin de 3 ori pe saptamana.
 Eu: Sunteti nebuni, dar de asta va ador atat de mult.
 Liam & Louis: Aww!
 Baietii au iesit din casa, balmajid ceva despre Zayn, dar nu i-am bagat in seama din moment ce l-am vazut pe Niall schimbat de hainele care le avea acum cateva minute, fiind gata de plimbare.
 Niall: Arati uimitor! Trebuie sa…sa porti mai mult alb! Mai multe rochii ca asta! Gata, de acuma o sa porti numai rochii!
 Am ras, iar apoi mi-am luat geanta de pe dulapul din living.
 Eu: Let’s go, little leprechaun.
 Peste cateva minute eram amandoi pe plaja, tinandu-ne de mana in timp ce ne plimbam. Vantul adia foarte usor, facandu-mi rochia sa fluture din cand in cand. Era o plimbare linistitoare, fara prea multe cuvinte, amandoi profitand de vremea superba de afara. Soarele, ca niciodata, trimitea niste raze extrem de fierbinti. Acest lucru ma bucura, pentru ca stiam ca ma voi bronza destul de repede din cauza lor.
 Am in inceput sa il innebunesc pe Niall despre dorinta mea de a ma bronza, dar si cu faptul ca vroiam sa mai slabesc, din moment ce mancasem in ultima perioada ca sparta.
 Eu: Deci, de maine, sa nu te mai prind ca mananci in fata mea!
 Niall s-a oprit deodata din mers, facandu-ma si pe mine sa ma opresc din moment ce ne tineam de mana. M-am intors spre el, iar Niall si-a pus mainile pe fata mea. Buzele lui s-au lipit de ale mele, si aveam impresia ca voi cadea pe acolo, si nu numai din cauza caldurii. In mare parte, Niall era de vina. (balme Niall!)
Niall: Princess, esti perfecta asa cum esti acuma. Nu ma intereseaza cum arati pentru ca deja m-ai cucerit si nimeni nu mai poate sa te ia din capul meu. I really love you, Ellie.
 Mi-a scapat un mic “aww” iar apoi l-am sarutat din nou pe Niall. Ma simteam atatat de norocoasa ca aveam un prieten ca el! Nu cred ca imi puteam dori ceva mai bun de-atat.
 Niall: Vreau sa fii numai a mea, Ellie.
 Eu: Deja sunt a ta, Niall. Sunt a ta de cand ne-am intalnit prima oara.
 Niall: Nu; vroiam sa zic..
 Niall mi-a luat mana in a lui, iar apoi a sarutat-o usor. Ma intrebam cat v-a mai putea rezista inima mea..
 Niall: Will you marry me, Ellie?
 Niall s-a asezat intr-un genunchi, pozitia speciala de cerere in casatorie, iar apoi a scos din buzunarul pantalonilor o cutiuta, in care se afla inelul destinat mie. Am ramas cu gura cascata, nevenindu-mi sa cred ce se petrecea in fata ochilor mei. Cred ca Niall a stat in acea pozitie pret de cateva minute, din moment ce nu mai aveam aer sa scot un cuvant.
 Eu: Da. DA! Normal ca DA!
 Mi-am dus o mana pe obraz, simtind ca isi faceau prezenta lacrimi de fericire. Le-as fi dus pe amandoua, dar cealalta era in mana lui Niall, el punand pe ea inelul de logodna.
 Imediat ce s-a ridicat de jos, mi-am lipit buzele de ale lui, iar Niall m-a cuprins in jurul lui, apoi invartindu-ma de doua ori in aer. Eram in extaz. Puteam zice ca nimeni nu imi putea strica starea de spirit in acel moment.
 Niall: I love you.
 Ne-am continuat plimbarea, iar peste cateva minute ne indreptam inapoi spre cabana, tinandu-ne strans unul de altul. Din doua in doua minute aruncam cate o privire spre acel inel, asigurandu-ma ca inca era acolo.
 Niall: Ellie, aia nu este..
 Niall arata spre o fata care statea pe nisip, uitandu-se direct spre nemarginita mare. Era imbracata intr-o pereche de pantaloni scurti, un maieu de culoare alba si cu niste sandale in picioare. Mi-am chinuit ochii sa deosebeasca fata ei, si am ramas complet socata cand am realizat cine era.
 Eu: Emma?! Ce face ea aici?
 M-am desprins de Niall si am fugit spre ea. Cu cat ma apropiam de ea, nu imi puteam da seama cum de nu am recunoscut-o. Imediat ce am ajuns in dreptul ei, am imbratisat-o puternic, si probabil ca am si speriat-o.
 Eu: Emma!!
 Nu era schimbata aproape deloc. Bine, poate parul ei era putin mai lung, si poate stilul ei de imbracaminte se mai schimbase putin, dar din imbratisarea ei stangace mi-am dat seama ca era aceeasi Emma. Aceeasi ea.

3 comments: