Friday 23 March 2012

3.The taste of Adrenaline


The taste of Adrenaline.


Din bucatarie se auzea cum cei doi vorbeau, dar sincer, nu vroiam sa aud niciun cuvant din conversatia lor. M-am afundat mai tare langa Harry, dorind din tot sufletul meu sa nu ma fi intors in Londra. 
Eu: Harry, eu...voi iesit putin. Am nevoie de...aer.
Harry s-a uitat la mine cu o privire indurerata, iar apoi a dat usor din cap. Am fortat un zambet, probabil cel mai chinuit zambet din istorie, si am iesit din casa. 
Ma plimbam pe plaja, lasand nisipul sa imi patrunda in sandale, din moment ce nu ma simteam in stare nici sa ma descalt. Simteam o durere cumplita in inima, care se accentua de fiecare data cand imi aduceam aminte de acea fata blonda. 
Corpul meu refuza sa se mai miste, asa ca m-am asezat jos, pe nisip. Probabil aveam parte de cea mai frumoasa priveliste, pentru ca in locul in care ma asezasem aveam in fata soarele, iar relfexia lui sclipea pe fiecare picatura de apa din mare. Peisajul trebuia sa ma emotioneze, pentru ca totul parea de vis. Toata privelistea era perfecta pentru ca ceva romantic sa se intample.
M-am uitat in jur, si am vazut o gramada de cupluri sarutandu-se si tinandu-se de mana. Erau in propria lor lume. O lume care nimeni nu le-o putea distruge. 
Am gustat si eu pentru o perioada scurta din acea lume, asta cand cuvintele "Always and forever" insemnau ceva, si nu durere. 
In fata mea a aparut un tanar, de vreo 20 de ani, care tinea in mana un aparat foto. S-a uitat timid la mine, iar apoi m-a intrebat daca putea face o poza cu mine, mentionand ca vazuse serialul din care am facut parte. 
Chiar daca nu eram in starea necesara pentru poze, am fost invatata sa nu ignor niciodata fanii, asa ca am acceptat.
Tanarul: Multumesc mult, Emma.
Eu: Nicio problema, ...?
Tanarul: Ray.
Eu: Nicio problema, Ray.
Brunetul a zambit, iar apoi s-a indreptat spre grupul lui de prieteni, mandru de poza tocmai realizata. Mi-am lasat capul in jos, gandindu-ma ca pentru asta s-a dus de rapa relatia mea cu Zayn. 
Mi-am auzit numele in toata galagia de pe plaja, iar cand am dat sa intorc capul, nici nu am vazut cine ma strigase pentru ca eram deja in imbratisarea acelei persoane. Fara sa imi dau seama am imbratisat-o si eu, iar cand m-am uitat mai bine in  fata, l-am vazut pe Niall zambind in timp ce se indrepta spre mine. Atunci mi-am dat seama ca acea persoana era defapt Ellie.
Ellie: Emma! Ce...ce faci aici? Cand ai venit?! De ce nu m-ai anuntat? Emma am nevoie de explicatii. 
M-am uitat la Ellie, dar si la Niall, care ajunsese in dreptul ei si o prinsese de solduri. I-am inspectat pret de cateva secunde, iar ochii mi s-au marit in momentul in care am dat cu privirea peste mana lui Ellie.
Eu: Eu sa dau explicatii?! Voi trebuie sa imi dati explicatii!
Am luat-o pe Ellie de mana, uitandu-ma la inelul ei. L-am vazut pe Niall rosind, la fel ca Ellie de altfel.
Eu: Tuuu! *arata cu degetul spre Niall* Ce ai facut cu prietena mea?
Niall: Am facut-o sa fie a mea pentru totdeauna?
Niall a dat din umeri, afisand cel mai dragalas zambet posibil.
Eu: Aww, felicitari! 
I-am imbratisat pe amandoi in acelasi timp, iar s-au inrosit si mai tare in obraji. Erau atat de scumpi, si le statea atat de bine impreuna. Eram fericita pentru Ellie. Din privirea ei mi-am dat seama ca mai avea putin si exploda de bucurie, din moment ce ochii ei radiau de fericire. 
Niall: Cand ai ajuns?
Eu: Well, daca am doua ore de cand m-a adus Harry la casa de pe plaja.
Ellie: Harry?! Stiam eu ca nu il scotea el degeaba pe Blu la plimbare! 
Am inceput sa rad, amintindu-mi de ceea ce a zis Harry in momentul in care l-am dat jos pe Blu de pe bancheta de spate, in aeroport. 
Ellie: Stii, ne pregatim sa facem un foc pe plaja, vii cu noi inapoi? 
Mi-am adus aminte de Zayn si acea fata. Nu vroiam sa ii stric ziua lui Ellie si a lui Niall, asa ca nu le-am zis nimica despre asta. Am scormonit in cap dupa o scuza, si am fost norocoasa ca mi-a sunat telefonul imediat ce am zis "Nu pot pentru ca...".
M-am uitat la apel si am vazut ca era de la Jamie.
Eu: Nu pot pentru ca trebuie sa ma intalnesc cu Jamie! 
Ellie si Niall s-au uitat unul la altul pret de o secunda, iar apoi mi-au zis ca ma asteptau in acea seara sa ma alatur "petrecerii" pe plaja.
Eu: Alo, da?
Jamie: Hello colega. Cum e viata in Londra?
Eu: Oribila, Jamie! Oribila! Cred ca o sa ma duc inapoi in America..
Jamie: Wowowow! Asta suna grav! Ce s-a intamplat?
Eu: E vorba de.. Zayn..
Jamie: Nu imi zi ca...
Eu: Ba da.
Jamie: O, God, Emma! Nu plange. Ai plans destul. Unde esti? 
Eu: Pe plaja, in Grain.
Jamie: Oh, sunt pe apropiere. Pe plaja este o cafenea din cate imi aduc aminte. Ne intalnim acolo. Ajung in 10 minute, cel mult.
Jamie a inchis convorbirea, lasand ca ultimul zgomot sa fie cel provocat de motorul masinii lui. Mi-am pus castile in ureche, indreptandu-ma spre cafeneaua care mi-a zis Jamie. Nu era atat de populata, asa ca m-am asezat la prima masa de pe terasa. Imediat ce m-am asezat jos, a venit chelnerul, iar eu i-am cerut un energizant. 
Dupa ce am luat doua guri din energizantul dorit, am vazut masina lui Jamie parcand in fata cafenelei. 
Era imbracat cu un tricou negru, simplu si mulat, cu o pereche de pantaloni de un albastru inchis si o pereche de papuci care nu erau intocmai potriviti pentru plaja. 
Jamie: Ok, acum, pot vorbi cu tine si sa ma asigur ca nu plangi. 
Jamie s-a asezat pe scaunul din fata mea si a inceput sa se joace nervos cu cheile de la masina lui. 
Eu: Stii, atunci cand nu am venit eu la repetitii pentru serial? Cand s-a suparat regizorul pe mine, pentru ca atunci trebuia sa filmam cea mai importanta scena?
El s-a incruntat putin, incercand sa isi aduca aminte de cele petrecute in America, iar apoi a dat din cap.
Eu: Atunci vorbisem cu Zayn despre articolul din revista All pop cum ca eu as fi profitat de imaginea lui pentru a castiga premiul de la concursul de drama. Faza e ca, atunci cand am vorbit cu el, era extrem de rece cu mine. Am incercat sa ii explic ca nu era adevarat ceea ce scria in acea revista, dar stiu ca tot ceea ce primisem de la el a fost un si mai rece „da, stiu.”.
Jamie: Si de atunci nu ai mai vorbit cu el?
Eu: Adica de acum cateva saptamani, da. Nu m-a mai sunat de atunci. Iar acum, cand am ajuns in Londra, ti-am zis ca Harry avea sa vina dupa mine. M-a adus la casa lui Ellie de pe plaja, unde se afla toti.
Jamie: Si ce e rau in asta? O sa te distrezi.
Eu: Da, o sa ma distrez. Iar Zayn o sa se distreze cu o blonda.
Jamie a incetat sa se mai joace cu cheile, scapandu-le pe jos. M-am uitat la el, si cred ca aceeasi privire o avusem si eu cand am vazut-o pe acea tipa intrand in bucatarie. Jamie a inceput sa balmajeasca cateva cuvinte despre cum nu ar trebui sa ma simt prost, si sa ma gandesc ca relatia mea si a lui Zayn nu a existat niciodata.
Jamie: Adica, daca ar fi sa o luam asa, nu ati stat 7 luni impreuna, ati stat cam 4, din moment ce 3 el a fost in turneu.
Eu: Jam, chiar daca am plecat cand deabea implinisem 7 luni, adu-ti aminte ca relatia noastra a mai durat, chiar daca eram la distanta unul de altul.
Jamie: Da, ma. A durat pana cand a vazut articolul ala din All pop. Daca tinea intr-adevar la tine te credea pe cuvant cand ii ziceai ca nu ai profitat de imaginea lui!
In minte, mi-au aparut deodata cuvintele care mi le-a zis Max la piscina, pe data de 19 decembrie. Cum puteam uita acea zi? Am dat fara sa imi dau seama din cap, incercand sa alung acele amintiri. Nu vroiam sa le dau dreptate nici lui Jamie, nici lui Max. Nu il cunosteau pe Zayn cum il cunosteam eu. Tineam cu dintii de ideea ca s-a intamplat ceva, de relatia noastra a ajuns asa.
Mi-am lasat banii pentru energizant pe masa, iar apoi m-am ridicat, indreptandu-ma spre masina lui Jamie.
Eu: Jamie, hai sa mai vedem odata ce poate scumpetea ta de masina sport.
Pe fata lui s-a asezat un ranjet, stiind ca asta era momentul in care trebuia sa imi intinda cheile, si sa profite de partea intunecata din mine.
Jamie: Daca insisti..
Dupa o ora de condus ca nebuna pe unde apucam, adica dupa o ora de frecat benzina lui Jamie degeaba, am parcat masina lui inapoi in fata cafenelei. M-am ridicat din locul soferului, facand imediat contact cu iubitul sol. Trebuia sa o zic, masina aia era un diavol pe Terra! Nu credeam ca putea ajunge la 150/h in cateva secunde, sau mai bine zis, doar cand apesi putin mai tare pe pedala de acceleratie.
Jamie s-a ridicat si el din masina, iar imediat ce l-am vazut in picioare, i-am aruncat cheile de la diavolul lui.
Eu: Nu mai pun piciorul in masina aia.
Jamie: Recunoaste! Ti-a placut!
Eu: Binee, poate putin! A fost un remediu placut. M-a ajutat sa imi alung gandurile.
M-am uitat la ceas si era deja 20:56, asa ca am hotarat sa ma intorc la casa de pe plaja. Probabil ca ceilalti deja se apucasera de facut focul, iar Ellie ar fi fost foarte suparata pe mine daca nu ajungeam si eu acolo.
Eu: Eu am plecat. Ma asteapta ceilalti.
Jamie a venit spre mine, iar apoi m-a imbratisat.
Jamie: Copil mic..
Am ras cand am auzit asta, stiind ca tot timpul ma cicalea asa din cauza inaltimii mele. Bine, nu eram chiar atat de scunda, dar pentru el, da, eram.
Eu: Bine ca esti tu copil mare!
Jamie a ras si el, lucru care m-a facut sa ii aud vocea din „interior”,din moment ce eram cu urechea lipita de pieptul lui.
Jamie: Emma, de data asta, nu te cicaleam, te alintam.
Mi-am ridicat privirea catre Jamie, confuza, pentru ca nu imi dadeam seama pentru ce eram alintata. Ne-am uitat amandoi unul la altul, iar mainile lui Jamie s-au dezlipit de pe corpul meu, fiind situate pe fata mea. Urmatorul lucru care il simteam, erau buzele lui asupra buzelor mele.

No comments:

Post a Comment