Saturday 24 March 2012

4.Stop it. All of you.


            Stop it. All of you.


Eram pe plaja, indreptandu-ma spre casa lui Ellie. In mintea mea se repeta faza de acum cateva minute. Nu imi venea sa cred ceea ce facuse Jamie! Tineam la el, nu puteam spune ca nu, dar, totusi.
Em: „Jamie nu cred ca ma place. Adica, sunt o amica de-a lui, una care o cunoaste de mult timp. El zice ca sunt singurul prieten adevarat pe care il stie. Totusi, cred ca a facut asta sa se asigure ca am la ce sa ma gandesc in seara asta.”
Mi-am scuturat capul, incercand sa alung toate gandurile din el. Prea multe se intamplau. Eram decisa sa le pun pe toate la spate, si sa ascult putina muzica. Vroiam sa ma simt putin in lumea mea, sa uit de toate, macar pana ajungeam la ceilalti. Stiam ca acolo e posibil sa ma incui in baie, unde sa plang toata noaptea.
Peste 10 minute, puteam deja sa vad casa lui Ellie. Am vazut de asemenea scanteiele produse de focul la care munceau de zori Louis si Liam. Man, au fost cam mult la sala, Louis si Liam. Amandoi mi-au captat atentia prin abdomenele lor. Chiar toata lumea incerca sa ma omoare astazi?
Liam: Si a aparut americanca..
M-am strambat la Liam, iar Louis a aparut langa mine, oferindu-mi o imbratisare. Imediat am simtit si corpul lui Liam lipindu-se de al meu, iar acum eram prinsa intr-o imbratisare dubla. Am chicotit,din moment ce era prima data cand aveam parte de asa ceva. Plus ca amandoi erau topless, lucru care facea momentul sa se intipareze mai bine in mintea mea.
Harry: Uuu, imbratisare de grup? Stati ca vin si eu!
Acum, eram cuprinsa din toate partile. Simteam ca nu mai aveam aer, dar nu conta asta. Puteam zice ca mai rezistam cateva secunde. Eram inconjurata de dragoste, in acel moment si stiam ca de asta aveam nevoie atunci.
Harry: Wait, pe cine imbratisez?
La fraza asta, am izbucnit toti in ras. Harry era un idiot cu diploma. Bine, un idiot amuzant cu diploma.
Louis: Hai ca asta e buna, Hazza.
Liam si Louis s-au departat de mine, lasandu-ma sa ies la iveala si sa respir aer proaspat, in sfarsit. Harry s-a uitat in sus, fluierand usor, iar apoi l-a pufnit rasul. Defapt, pe toti ne-a pufnit. Din casa, am vazut cum au iesit Ellie si Niall, amandoi tinand in mana biscuiti cu ciocolata, bezele, si ceva sticle cu alcool.
Eu: Nu prea merge faza cu bezele si alcool, stiti?
Ellie: Nu iti convine, profita numai de alcool sau numai de bezele!
Harry: Stiam ca e vorba doar de bezele si biscuiti cu ciocolata. Alcool pentru ce? Care e sarbatoarea?
M-am uitat stupefiata la Niall si Ellie, amandoi uitandu-se in directii opuse in timp ce se tineau de mana. Nu spusesera nimica! Nimica! Nu imi venea sa cred.
Eu: Cum, nu stiti?
Liam: Ce sa stim?
Eu: Deci voi chiar nu stiti.
Louis: Ce?
Eu: DECI CHIAR NU STITI!
Pe fata mea s-a afisat un zambet diabolic, dandu-mi seama ca eram singura care stia de ceea ce se petrecuse intre ei doi. Tot zambetul meu a fost intrerupt cand Harry mi-a oferit un „bobarnac” usor peste nas.
Harry: Spill out, already!
Eu: Cum mai, adica ati stat mai mult cu ei decat mine si chiar nu ati vazut! FOR CHRIST SAKE! TOCMAI S-AU LOGODIT!
Am luat mana  lui Ellie in a mea, aratandu-le inelul celorlalti, acesta fiind dovada la ceea ce le zisesem. Toti trei au ramas impietriti de uimire, iar apoi Louis si Harry s-au agatat de picioarele celor doi, implorand sa fie cavaleri de onoare.
Liam: Emma, asculta la mine, astia doi nu o sa se maturizeze niciodata!
Eu: So damn right.
Louis si Harry ne-au oferit niste priviri cam urate, iar apoi s-au dezlipit de picioarele lui Ellie si Niall. Amandoi au sarit pe mine si pe Liam, trantindu-ne jos dintr-o singura impingere. Louis era deasupra mea, si ma gadilea extrem de tare. L-am auzit si pe Liam razand, semn ca primea acelasi tratament si din partea lui Harry.
Liam: Harry, opreste-te! *rade*
Harry: Sau ce?
Liam: Sau o sa strig in g-...
Eram demult in picioare in momentul in care ei aveau acea convorbire, din cauza faptului ca Harry nu se mai oprea din gadilit. Am vazut cum acesta i-a acoperit gura lui Liam, iar apoi i-a soptit ceva la ureche.
Eu: Harry, asta a fost atat de gay!
Louis, Niall si Ellie au inceput sa rada cand mi-au auzit replica pentru Harry si Liam, facandu-i pe acestia sa se ridice imediat de pe nisip.
Cu toate ca incercam din rasputeri sa imi alung acea intrebare din cap, trebuia sa o spun cu voce tare, sau aveam sa ma trezesc cu alta surpriza.
Eu: Um, unde e.. Zayn?
Liam a venit spre mine, prinzandu-ma intre bratele lui puternice.
Em: „Voi chiar vreti sa mor din cauza abdomenelor voastre? Adica, serios? Acuma v-ati gasit toti sa nu purtati tricou?!”
Liam: A plecat in oras.
Am ridicat privirea spre Liam, care, normal, era mai inalt decat mine.
Eu: Cum adica a plecat? A plecat, plecat? Nu mai vine?
Liam: Oh, nuu! Hainele lui sunt inca aici. E doar... ocupat. Nu te ingrijora.
Eu: De ce m-as ingrijora?
M-am desprins din imbratisarea lui Liam, dorind sa ma uit la ce bauturi adusesera Niall si Ellie. Am vazut o gramada de bere, iar ea nu era genul meu. In schimb, am vazut doua sticle mari de lichior de cirese, care trebuie sa recunosc, eram moarta dupa el.
Eu: So, shall we party?
Toti m-au aprobat, iar inaite sa luam prima gura de bautura, am inchinat un  „toast” pentru Niall si Ellie, urandu-le felicitari. Numai toast nu se numea ala, dar presupun ca gestul conta.
Peste o ora de petrecere pe plaja in jurul focului, Ellie si Niall ne-au parasit, dorind sa aiba propria lor petrecere, in dormitorul lor. Normal ca toti i-am ghiontit si cicalit, iar din moment ce Louis si Harry erau beti, totul era si mai amuzant.
Liam: Mates, ce ma fac eu cu voi?
Louis: Stii, pe mine stiu cum ma poti trata..
Liam s-a strambat la Louis, iar acesta a sarit imediat pe el. Amandoi erau intinsi pe nisip, si aveam impresia ca Louis il saruta pe Liam. M-am dat mai in laterala, pentru a avea o priveliste mai buna, si am ramas cu gura cascata cand am vazut ca tot ceea ce reusise Lou sa faca a fost sa il sarute pe obraz. Totusi, eram atat de sigura ca l-a sarutat!
Eu: No way! L-ai sarutat pe gura! Louis, de ce ti-ai schimbat pozitia?
Harry a inceput sa chicoteasca, iar apoi s-a intins dupa paharul sau. Eu bausem numai doua pahare de plastic de lichior de cirese, si deja simteam cum ma ametea capul pentru ca nu eram obinsuita cu bautura.
Liam: Nu o sa scapi asa usor cu asta, Louis! Ai intrecut limita, mate!
Louis s-a ridicat de pe nisip, luand-o la goana. Se parea ca Liam chiar avea de gand sa il „puna la punct” pe Lou, din moment ce a fugit spre el.
Eu: Mi-a fost dor de asta.
Harry a inceput sa rada, lucru care m-a facut si pe mine sa imi arat gropitele. Nu era semn bun faptul ca din cauza rasului am simtit o durere de cap. Mi-am dat seama ca trebuia sa ma intind putin, pentru a-mi reveni. Totusi, imi era prea lene sa ma duc pana in casa, plus ca nici macar nu stiam unde trebuia sa dorm.
M-am intins pe spate, afundandu-mi din nou parul in nisip. Stiam ca v-a lua ceva vreme pana sa scot tot nisipul ala din par, dar in acel moment nu imi pasa. Aveam nevoie de liniste, pace, tacere si relaxare.
Am schitat un zambet cand am observat ca urletele lui Liam si Louis s-au departat mai tare de noi, iar Harry se parea ca avea de gand sa imi ofere acea tacere deplina.
Em: „Finally. Liniste.”
Mi-am adus aminte de ceea ce zisese Liam, de faptul ca Zayn avea treaba in oras. Singurul lucru care imi trecuse in minte era faptul ca isi petrecea seara cu acea tipa blonda, din moment ce ea ii spusese ca se v-or intalni mai tarziu. Am oftat, dandu-mi seama ca oricat de mult incercam sa il alung pe Zayn din capul meu, tot timpul aparea la momentul nepotrivit.
Mainile lui Harry au prins o suvita din parul meu, si au inceput sa se joace cu ea. Nu imi venea sa cred cat de tare ma calma si relaxa in acelasi timp, acest lucru. M-am lasat din nou purtata de ganduri, de data asta niciunul despre Zayn sau Jamie.
Simteam cum incetul-incetul adormeam, iar in mintea mea aparea numai Zayn. Nu imi puteam da seama de ce mintea mea nu vroia sa inteleaga ca totul se terminase, asta fiind definitiv si irevocabil. Totusi, stiam ca inima mea si fiecare parte din corpul meu tanjea dupa inca un sarut specific lui Zayn. In sfarsit, reusisem sa imi confirm mie faptul ca inca tineam la el, si ca imi doream cu exasperare sa nu fi plecat in acea zi in America.
Mi-am adus aminte de ultimul sarut dintre mine si Zayn, si imi doream din tot sufletul sa fi resimtit acel sentiment. In mintea mea pictam din nou acea zi in care plecasem in America, dar cel mai tare imi fugea gandul la momentul in care ne-am sarutat. Totul parea atat de real. Controlam totul, si simteam absolut fiecare amanunt din ceea ce imi imaginam.
Em: „Ok, Emma. Ar trebui sa bei mai des parte de lichior de cirese in momentul in care vrei sa ai parte de asemenea vise cu ochii deschisi..”
Am continuat sa imi imaginez acel sarut, si parca ii simteam buzele lipite de ale mele, la inceput sfioase, dar apoi transformandu-se in dorinta de a nu se mai opri.
Em: „Emma, trebuie sa te opresti. El a trecut demult peste. Fa si tu la fel. La ce naiba te gandesti?!”
Mi-am deschis ochii, si am ramas surprinsa in momentul in care am realizat ca ceea ce imi imaginam eu, ceea ce simteam, nu era doar un vis cu ochii deschisi. Totul era real, eram sarutata, doar ca nu de Zayn, ci de Harry. Iar eu, fara sa imi dau seama ii raspundeam la sarut.
L-am impins pe Harry, iar apoi m-am ridicat in picioare. Eram surprinsa fata de ceea ce facuse Harry, nervoasa pe faptul ca indraznise, si ma faceam proasta pentru ca eu raspunsesem, chiar daca nu imi dadusem seama de ce faceam. Tot eram proasta pentru ca imi imaginasem acele lucruri.
Avusesem parte de prea multe saruturi surpriza in acea zi, si simteam ca totul imi ajunsese pana in gat, din nou. Tot timpul cand aproape fiecare lucru din viata mea se prefacea in roz, trebuia sa apara cineva sau ceva, sa imi dea in cap si sa imi aduca aminte ca mai exista si o parte rea.
Eu: Opriti-va! Toti! Terminati-o cu fazele astea! Sunt satula si nu ma ajutati deloc! Nu faceti decat sa inrautatiti situatia!
M-am intors pe calcaie, spre casa. Simteam cum lacrimile care au fost tinute in frau toata ziua, si-au facut aparitia pe fata mea. L-am auzit pe Harry balmajind ceva, dar nu l-am bagat in seama, ci am grabit pasul sa intru mai repede in casa.
Imediat ce am inchis usa de la intrare, am urcat sus hotarata sa intru in pat.
Em: „Perfect! Acum, unde ar trebui sa dorm?!”
M-am uitat pe holul care despartea camerele unele de altele, si am vazut ca toate usile erau deschise, doar una fiind inchisa. Presupuneam ca aceea era a lui Ellie si Niall. Imediat dupa asta am vazut geamantanul meu in dreptul unui dormitor, si nu am ezitat nicio secunda.
Mi-am asezat capul pe perna moale din acel dormitor, iar totul a fost acoperit de somnul meu dulce.

No comments:

Post a Comment