Tuesday 27 March 2012

8. Kiss me like there's no tomorrow


                        8. Kiss me like there’s no tomorrow


            Eram pe plaja, incercand sa fac o schita pentru viitoarea coperta de la cartea lui Ellie, din moment ce managerul ei vroia sa ii publice cartea cat mai repede. Ma anuntase ca trebuia sa fac totul destul de rapid,  pentru ca peste o saptamana cartea trebuia sa fie deja pe rafturile librariilor.
            Em: „Mistic si romantic, Emma. Mistic si romantic.”
            Repetam asta in capul meu de fiecare data cand radiam ceea ce desenam. Nu aveam inspiratie deloc. Desenam  numai prostii, iar cand ajungeam pe la jumatatea schitei, mi se parea ca totul era relatat defapt cu ceea ce se petrecea in viata mea, asa ca mototoleam foaia si o aruncam in dreptul meu. Trebuia sa recunosc ca mai aveam putin si faceam teancul de foi langa mine!
            Ellie: Inca nicio idee?
            Ellie a venit langa mine pe nisip, si mi-a intins un pahar cu limonada. Adoram limonada facuta de ea. Avea un fel aparte de a o face, si niciodata nu am putut retine cum.
            Eu: Nu. Adica, am avut cateva idei, dar ma deranjeaza ca... oh well, nu sunt relatate povestii tale.
            Ellie: Dar cui sunt relatate?
            S-a intins dupa mormanul de hartii de langa mine, incercand sa apuce o minge de hartie. I-am tras mana, trantindu-ma peste schitele esuate. Nu trebuia sa le vada. Imi era rusine de ele.
            Eu: Stai departe de ele! Asteapta ca piesa finala sa fie gata.
            Ellie: Dar poate te pot ajuta!
            Pe fata ei a aparut irezistibila fata de catelus plouat. Am respins-o, dar apoi mi-a zis ca daca ii voi arata imi va face inca un pahar de limonada, doar pentru mine. Ochii mi s-au marit de fericire, iar apoi i-am intins lui Ellie cateva schite de langa mine. Nu stiam ce ii dadusem, dar nu imi pasa. Avea sa imi faca limonada!
            Ellie: Emma, dar astea sunt momente din ceea ce ti s-a intamplat tie.
            Mi-am lasat capul sa se sprijine de genunchii mei, iar apoi am bolborosit un „stiu!”. Am auzit-o pe Ellie cum a mai luat o gura din limonada ei, iar apoi cum a scuipat-o afara. M-a speriat.
            Eu: Ce naiba, Ellie? Ce-i cu tine? Ce ai vazut?
            Ellie si-a lasat paharul cu limonada in nisip, iar apoi a netezat schita facuta de mine. Dupa ce a facut-o destul de dreapta pentru a putea vedea ceva, mi-a pus-o in fata.
            Ellie: Ce e asta, Emma?! Cine e aici? Mi se pare mie sau ala e Jamie?!
            In fata mea era o schita care sugera doua persoane, stand in acelasi pat. Da, eram eu si  Jamie, in noaptea cand ramasesem peste noapte la el. M-am incruntat, pentru ca nu imi puteam da seama ce motiv ar fi avut Ellie sa scuipe bunatatea aia de limonada cand a vazut schita.
            Mi-am afundat privirile mai adanc in schita, iar dupa cateva secunde puteam spune ca deslusisem misterul. Din cauza faptului ca cearceaful lui Jamie ne acoperea pe amandoi, pe el de la bust in jos iar pe mine in totalitate, probabil ii dadusem lui Ellie impresia ca facusem dragoste. Iar faptul ca Jamie nu purta nicio bluza de pijama, era un avantaj pentru gandurile ei.
            Eu: Ellie! Cum indraznesti?! Sunt un adult acum, pot face ce vreau eu.
            Am vrut sa o tachinez putin, sa fac ca partea protectiva din ea sa iasa la iveala. Se pare ca totul mersese, din moment ce Ellie s-a ridicat ca arsa de pe nisip, asezandu-se in fata mea, cu mainile incrucisate.
            Ellie: Domnisoara! Ce este in capul tau? Imi explici si mie? Pentru ca eu nu mai inteleg nimic! Aici vad un desen in care presupun ca e Zayn, iar aici vad un desen in care esti in acelasi pat, dezbracata, cu Jamie! For Christ Sake, Emma! Ce se intampla? Te intreb asta de zile, si tot nu vrei sa imi dai un raspuns.
            Eu: Ellie, nu m-am culcat cu Jamie, daca asta te linisteste.
            Ellie: Si atunci, asta ce este? *arata spre desen*
            Eu: E doar o simpla schita sa imi aduc aminte de acea noapte, Ellie!
            Ellie: Dar ce s-a intamplat in acea noapte?
            Eu: Jesus Christ! Esti mai rau decat mama! Nimiiiicaa Elliee! Am vorbit toata noaptea. Multumita?
            M-am ridicat de pe nisip, si am luat din mainile ei ambele desene. Ellie mi-a schitat o privire neincrezatoare, si era pregatita sa imi puna cateva intrebari. Totusi, a fost intrerupta cand a fost strigata de Niall. M-am uitat in spate, si l-am vazut stand pe veranda casei ei.
            Ellie: Nu am terminat cu tine!
            Eu: Yea, mommy!
            Mi-am dat ochii peste cap, iar apoi m-am intors la schita mea. Era atat de greu sa iti imaginezi ceva pentru o carte care nici macar nu ai terminat-o de citit! Telefonul meu a inceput sa sune, iar cand m-am uitat la cine ma apela, am vazut ca era Jamie. Probabil avea sa ma intrebe cum ma descurc cu coperta cartii lui Ellie.
            Jamie: Hei Emma! Cum merge cu desenatul?
            Eu: Puteam sa pun pariu ca asta vroiai sa ma intrebi! Era imposibil sa nu incepi o convorbire fara fraza asta!
            La capatul firului, l-am auzit pe Jamie razand, lucru care m-a facut si pe mine sa schitez un zambet. Imediat mi-am adus aminte de toata munca care trebuia sa o depun pentru coperta, si mi-a scapat un oftat.
            Eu: Adevarul e, ca nu e ok deloc, Jamie. Totul iese prost. Tot ceea ce desenez sunt amintiri de-ale mele. Si faza este ca Ellie are nevoie de o coperta romantica, si schitez numai momente dintre mine si Zayn.
            Jamie: E de rau. Umm, incearca sa te uiti la un film romantic. Poate te inspiri de acolo. Nu stiu, gasesti tu o faza romantica acolo.
            Eu: Ti se pare ca am eu timp de filme?
            Jamie: Weeeell, ziceam si eu! Hei, uite. Defapt, uita-te in jurul tau.
            Eu: De ce?
            Jamie: Doar uita-te.
            Eu: Ok. *isi intoarce privirea in stanga si dreapta* Si ce ar trebui sa vad?
            Jamie: Nu este niciun moment romantic pe langa tine?
            Am ramas cu gura cascata. Aveam impresia ca Jamie ma urmarea, pentru ca avea dreptate. Nu stiu cum de nu am observat ca Ellie si Niall erau in fata mea, aproape de mare, uneori valurile marii lovindu-le usor talpile picioarelor. Amandoi se tineau de maini, impartasindu-si dragostea printr-un sarut pasional. Era perfect. Aveam nevoie doar de..
            Eu: Jamie, te sun mai tarziu.
            Jamie: Aaa..ughhh.. ok...
            Am inchis iar imediat m-am ridicat de pe nisip, alergand spre cuplul de invidiat. Mi-am deschis camera de la telefon, si le-am facut o poza. M-am uitat la ea, si era perfecta, dupa cum mi-am si imaginat! Se parea ca zgomotul provocat de momentul in care am facut poza a fost destul de mare, pentru ca Niall si Ellie s-au dezlipit unul de altul.
            Ellie: Ce naiba..?
            Eu: Va iubesc! Pe amandoi!
            I-am cuprins pe amandoi intr-o imbratisare puternica, iar apoi m-am intors la locul meu de desenat. Niall si Ellie s-au apropiat de mine si mi-au luat telefonul din mana. Era deblocat, asa ca vedeau direct poza recent facuta.
            Eu: Heeei! Totusi e un lucru personal!
            Niall: Asta e...atat de frumos!
            Eu: Stiu, stiu. Multumiri fotografului, nu?
            Ellie: Multumim, multumim. Ce ai de gand sa faci cu poza asta?
            M-am ridicat de pe nisip si mi-am luat telefonul din mana lui Niall. Am mimat niste tobe, pentru a tine suspansul, lucru care a facut-o pe Ellie sa isi iasa in minti.
            Ellie: Doar zi odata!
            Eu: Iti prezint coperta cartii tale!
            Ellie: Aha, si unde e partea mistica?
            Eu: V-a aparea si ea. Ce parere ai, Niall?     
            Niall: E superb. Prea superb pentru a fi adevarat.
            Am suras, iar apoi m-am asezat din nou pe nisip, pentru a avea o priveliste mai buna spre cei doi porumbei. Efectiv se mancau unul pe altul numai din priviri.
            Niall: Ellie, eu zic sa ii dai acum aia Emmei.
            Ellie: Sa fie ea din nou prima care sa stie?
            Eu: Ce sa stiu?           
            M-am uitat la amandoi, si am vazut cum Ellie a scos un plic micut din geanta ei. Era un plic de culoare alba, foarte simplu, dar niste ornamente argintii iti atrageau privirile.
            Ellie & Niall: Pentru tine!
            Am luat plicul din mana lui Ellie, si l-am desfacut cat ai zice „love”. Am ramas cu gura cascata, si eram surprinsa din cap pana in picioare. Nu imi venea sa cred ce imi vedeau ochii!
            Eu: Atat de devreme? Deja?
            Niall: Ei bine..
            Eu: Dar nu am... argh! Nu conteaza ce o sa port, o sa fiu bucuroasa sa vin la nunta voastra discreta!
            In plic, era o invitatie pentru nunta lui Ellie si a lui Niall. Din cate spunea acea invitatie, avea sa fie o nunta discreta, fara prea multa lume. Pentru ca era vara, totul avea sa aiba loc pe plaja pe care eram in momentul de fata. Eram atat de emotionata, pentru ca nunta lui Ellie era in cateva zile. Doar in cateva zile!
            Eu: Ellie! Au mai ramas doar cateva zile din libertatea ta! Dupa o sa fii prinsa de Niall! Nu e corect! Eu sunt mai mare decat tine, deci eu ar trebui sa ma casatoresc inaintea ta!
            Niall: C-c-c-ceeee? Nu o sa-mi leg niciodata printesa! Ce tot spui acolo, Emma?!
            Niall a prins-o pe Ellie intr-o imbratisare protectoare de mine, iar asta a facut-o pe Ellie sa rada. Amandoi erau atat de simpatici. Deabea asteptam sa merg la nunta lor. Aveam sa fiu domnisoara de onoare pentru prima oara in viata mea. O gramada de emotii se faceau simtite in stomacul meu.
            Eu: Jesus! Ellie! Avem atat de multe lucruri de facut! Nici macar nu te-ai pregatit putin de nunta! Pun pariu ca nu ai aranjat nimic. Defapt, te cunosc, nu ai facut nimic! Pot pune pariu pe asta.
            Amandoi si-au lasat capul in jos iar asta mi-a demonstrat ca tot ceea ce reusisera sa faca erau invitatiile.
            Eu: Am zis vreodata cat de bine va potriviti?
            Amandoi au zambit, iar dupa s-au scuzat pentru a merge in casa sa manance ceva. Imediat ce au intrat in casa, l-am sunat pe Jamie si i-am zis de nunta lui Ellie si Niall.
            Jamie: Emma, vin cu cel mai mare drag. Doar ca...nu ti-ai dat seama de ceva..
            Eu: Ce sa imi dau seama, Jamie?
            Jamie: Robin v-a fi acolo, la fel ca Naomi. Nu stiu cum ne v-om descurca..
            Jamie tocmai ma adusese pe linia de plutire. Din nou, toata viata mea roz se inchidea incet-incet la culoare. Daca Robin v-a veni la nunta lui Ellie, ceea ce era si normal ca v-a veni, acea seara nu avea sa fie una placuta pentru Jamie. Iar daca Zayn venea la nunta lui Ellie, si sigur venea, avea sa o aduca si pe Naomi cu el, adica cu acea tipa blonda care o vazusem cand ajunsesem in Londra.
            Fuck.

No comments:

Post a Comment