Saturday 31 March 2012

10. Mr. And Mrs.


                        10. Mr. And Mrs.


            Un bocanit in usa de la camera in care eram m-a facut sa ma cutremur. Eram extrem de emotionata, iar emotiile s-au intensificat cand l-am vazut pe tata intrand in camera, imbracat la patru ace pentru nunta mea.
            Tata: Of, ce a crescut fetita mea! Parca ieri venea la mine plangand ca nu mai avea biscuiti cu ciocolata..
            Eu: Oo, nu tati. Inca fac asta!
            Mi-a zambit, iar apoi m-a imbratisat. Imbratisarea lui emana dragoste si afectiune iar din cauza batailor inimii lui puteam zice ca era si el emotionat pana peste cap. Doar eram singura lui fiica, nu?
            Tata: Sunt mandru de tine, Ellie!
            Tata m-a sarutat pe frunte, iar apoi m-a prins de brat. Am iesit amandoi din camera miresei, el fiind probabil mai emotionat decat mine.
            Nu imi venea sa cred ca in cateva minute voi fi Mrs. Horan. Mrs. Ellie Horan. God, kill me! In capul meu au inceput sa se deruleze multimile de amintiri dintre mine si Niall, iar cea care iesea cel mai mult in evidenta fiind acea zi de la Nandos. Locul unde ne cunoscusem. Mi-am adus aminte felul in care am reactionat cand l-am vazut, si cum mai aveam putin si saream pe el. Inainte de a-l cunoaste pe Niall, spuneam ca m-am indragostit de el ca si o fana. Cand l-am cunoscut, eram intoarsa la 180 de grade din cauza fluturasilor mei din stomac. Si nu erau acolo pentru ca el era Niall Horan; erau acolo pentru ca fiecare lucru din personalitatea lui ma facea sa zambesc. Ma faceau fericita.
            Cand il cunoscusem nu aveam nici cea mai vaga idee ca v-a veni ziua in care ma voi casatori cu el. Defapt, atunci nici macar nu credeam ca voi mai avea parte de o a doua intalnire cu el. Totusi, se pare ca cineva de sus a vrut sa faca tot posibilul sa ne cunoastem.
            Fiecare lucru, oricat de mic era el, ce apartinea personalitatii lui Niall sau gesturilor lui imi faceau stomacul sa tremure de emotii. Eram in extaz pentru ca aveam sa ma casatoresc cu un barbat ca si Niall; cineva care ma intelege, e la fel ca mine, tot timpul ma face sa zambesc si nu in ultimul rand, o persoana cu care nu ma puteam certa niciodata.
            Impreuna cu tata calcam pe petalele de trandafir lasate in urma de catre Jessie si Karin, care acum stateau in partea stanga al altarului, alaturi de Emma si Robin. M-am uitat la cavalerii si domnisoarele mele de onoare, si simteam cum doi dintre ei erau extrem de incordati, incercand sa isi faca privirile sa nu le dezvaluie sentimentele.
            In fata mea era acum Niall, iar apoi tata a dat drumul bratului meu, „incredintandu-ma” lui Niall. Am zambit amandoi, si mi-am dat seama ca amandoi muream in acel moment din cauza emotiilor.
In timpul slujbei, o vedeam pe Emma cum nu mai avea rabdare, asteptand cu inima pana la gat partea ei preferata. Am zambit usor, iar apoi mi-am dat ochii peste cap. Si zicea de mine ca sunt un copil...
            Peste cateva minute parintele ne-a zis ca era timpul juramitelor, iar apoi si-a intors privirea catre Niall. Eram bucuroasa ca nu trebuia sa spun eu prima dar in acelasi timp eram emotionata pana la culme deoarece nu stiam ce avea sa zica Niall.
            Niall: Ellie, tu faci fiecare clipa din viata mea sa straluceasca in momentul in care esti langa mine. Tu esti motivul pentru care inima mea mai are putin si-mi iese din piept in momentul in care te vad, si, din cauza ta fluturasii nu v-or disparea niciodata din stomacul meu. De cand te-am intalnit, viata mea a prins o alta culoare. Una mai buna. Oricat de rea poate fi o zi pentru mine, oricat de mult as plange intr-o zi, stiu ca la sfarsitul acesteia ma voi intoarce acasa la persoana care o iubesc nespus de mult. You’re my perfect princess.
            Ochii lui radiau tot mai mult de fericire si emotie cu ficare cuvant care spunea. Incerca sa isi stapaneasca emotiile dar stiam ca era in aceeasi stare ca si mine; inca putin si cadeam pe jos.
            Acasa, cand m-am inchis in dormitor pentru a scrie juramintele mele, nu mi-a venit nicio idee. Nu stiam ce sa scriu. Desigur, trebuia sa imi exprim sentimentele mele fata de Niall, doar ca erau prea multe si nu gaseam cuvintele potrivite. Am aruncat sute de foi la gunoi si mii de cuvinte erau taiate in mintea mea. Sentimentele mele pentru el nu puteau fi exprimate in cuvinte.
            Totusi, in biserica totul a fost o improvizatie. Am combinat toate acele fraze care acasa le-am aruncat la cos dar, in special au contat emotiile mele care imi ofereau un sentiment de neuitat.
            Dupa ce ne-am pus unul altuia verighetele, ne-am lipit buzele pentru prima oara ca sot si sotie. Nu ma simteam batrana. Simteam ca aveam sa fiu forever young  alaturi de el.  Am zambit, iar el m-a prins de brat, indreptandu-ne spre iesirea din biserica. Un ropot de aplauze s-a facut auzit, iar cu coada ochiului am vazut cum domnisoarele si cavalerii de onoare veneau in urma noastra.
            Afara, ne-am oprit pentru a face o poza, iar dupa m-am dus cu Emma si Robin pentru a ne pregati de petrecere. Tot ce aveam nevoie era alta pereche de papuci, pentru ca nu aveam de gand sa ma schimb din rochia mea de mireasa, la fel cum nici Niall nu avea de gand sa se schimbe de costumul  lui.
            Peste o ora toate trei am ajuns la terasa inchiriata. Privirea mea a facut contact cu Niall, ne-am indreptat amandoi unul spre celalalt, iar Niall m-a imbratisat.
            Niall: Hello Mrs. Horan.
            Mi-a zambit, iar apoi si-a pus mainile pe fata mea. A venit mai aproape de mine, iar apoi buzele noastre s-au lipit unele de altele.
            Eu: Hello husband.
            Amandoi am zambit, iar apoi am simtit cum cineva ma mangaia pe umeri. M-am intors si imediat mi-a aparut un zambet mai urias pe fata.
            Eu: Mama!
            Mama: Ellie, Niall, felicitari! Va urez tot binele din lume si sunt mandra de fiica mea. Extrem de mandra.
            Mama ne-a imbratisat pe amandoi, impartasindu-ne putin din dragostea care o avea fata de noi. Eram atat de fericita ca imi facusem ambii parinti sa fie mandri de mine. Mama mai avea putin si plangea dupa ce ne-a dat drumul din imbratisarea ei dragastoasa. Ochii ei se umpleau incet-incet cu lacrimi de fericire; lacrimi de mandrie.
            Niall: Oh, haideti doamna Rose, nu plangeti.
            Niall a imbratisat-o pe mama pentru a o inveseli putin. Am zambit cu buzele pana la urechi, pentru ca in fata mea, sotul meu isi imbratisa soacra.
            Mama: Niall, trebuie sa ai grija de fiica mea. Ea este sufletul meu.
            Niall: Desigur.
            Mama s-a departat de noi, ducandu-se la locul ei de la masa, langa Steve. Acum intelegeam de ce tata nu a putut veni aici. El inca tinea la mama, doar ca Steve aparuse in peisaj.
            Eu: Niall, crezi ca tata in-...
            Fraza mea a fost intrerupta in momentul in care am fost strigata de Louis.
            Louis: Ooo, felicitari! C-c-casa de piatraaa!
            Louis tinea in mana un pahar de sampanie si era putin agitat. Adica da, Louis era deja ametit. Cateodata, ma uimea fiinta aia.
            Niall: Multumim.
            Louis: Niiiicio problema! Si Ellie, se pare ca you’re gonnaa have some irish in you, don’t cha?
            Eu: Da,da, Louis. Ai dreptate.
            Louis mi-a oferit un ghiont usor, iar apoi s-a indreptat spre ceilalti. Se parea ca in seara asta avea sa petreaca cu Harry, Liam si Zayn.
            Eu: Stii, mie mi-e cam foame..
            Niall: Atunci, haide sa mancam, princess.
            M-a luat de mana iar apoi m-a dus la masa unde era asezata manacarea. Efectiv aveam o foame de moarte. Emma credea ca napolitana aia o sa hraneasca stomacul-monstru? Mai are multe de invatat despre mine si stomacul meu. O simpla napolitana nu e deajuns.
            Cand aproape terminasem de mancat, pe fundal a aparut o melodie lenta, iar apoi Niall s-a ridicat de la masa.
            Niall: Mrs. Horan, imi acordati acest dans?
            Am chicotit, iar apoi m-am ridicat si eu de la masa; cu jale totusi, din moment ce trebuia sa las bunatatea aia de mancare neterminata.
            Eu: Desigur, Mr. Horan.
            Mana lui a prins-o pe a mea si ne-am indreptat spre mijlocul terasei. Dupa noi, mai multe cupluri au inceput sa danseze. Am vazut-o pe Robin dansand cu Ethan si pe Emma dansand cu Jamie.
            Niall: Princess, o sa te invart, iar dupa v-a fi altcineva in locul meu.
            Eu: What?! Nuu!
            Niall a zambit, iar apoi m-a sarutat pe frunte. M-am uitat din nou prin sala, iar ochii mi s-au atintit asupra lui Jamie si Emma. Simteam multa tensiune intre ei. Realtia lor era ciudata. Nu imi puteam da seama care erau sentimentele lor. Erau atat de..complicati!
            Mana lui Niall mi-a ridicat-o pe a mea iar apoi m-a invartit odata. Speram ca atunci cand m-as fi intors din nou cu fata in locul in care era el, sa fi avut acelasi partener. In schimb, m-am pomenit in fata cu Zayn.
            Zayn: Deci, imi v-a acorda mireasa acest dans?
            A zambit, iar apoi si-a intins mana spre a mea. I-am acceptat dansul, doar de dragul de a purta o convorbire cu el.
            Eu: Zayn, ce crezi despre Emma  si Jamie?
            Zayn: De ce ma intrebi asta?
            M-am indepartat putin de el, iar apoi Zayn mi-a zambit vag. Chiar puteau fi si ei odata in viata lor clari in legatura cu sentimentele lor? Si el, si Emma ma faceau sa imi ies din minti. Nu imi puteam da seama daca ei chiar sunt seriosi in legatura cu Naomi si Jamie.
            Eu: Come on, Zayn! Eu sincer nu cred ca e ceva serios intre ei doi. Trebuie sa faci ceva.
            Zayn: Anume?
            Eu: Danseaza cu ea.
            Zayn: Ce?! Te-ai uitat unde e ea?! E la capatul terasei. Cum ajung eu pana acolo?
            Eu: Te descurci tu.
            Din melodie se simtea cum urma partea de a invarti partenera. Zayn a facut o privire ganditoare, iar apoi m-a invartit inaintea tuturor. Imediat ce am ajuns cu fata in locul in care fusese el am vazut ca ceilalti deabea isi invarteau partenerele. Am ramas pentru cateva secunde fara partener, dar nu avea importanta din moment ce am vazut ca Zayn ajunsese la Emma.
            Niall: So, princess, missed me?
            Eu: Really bad!         
            Niall m-a sarutat, iar apoi ne-am continuat dansul. Pana cand melodia s-a terminat nu i-am mai dat voie sa ma invarta deoarece nu vroiam sa dansez cu altcineva. Cand toata lumea s-a dus la locurile lor de la mese, m-am uitat dupa Emma pentru a o anunta ca aveam sa imi arunc buchetul.
            Eu: Robin, ai vazut-o pe Emma?
            Robin: Nu chiar. Poate te ajuta faptul ca a dansat toata melodia cu Zayn?
            Ellie: Gata, nu trebuie sa ma mai uit dupa ea.
            Eu: Ok, merci. Haide cu mine, o sa arunc buchetul.
            De asemenea le chemasem si pe Karin si Jessie, plus inca cateva prietene. Eram inca pe terasa, langa balustrada, iar ele erau pe nisip, asteptand sa imi arunc buchetul. Niall era langa mine, uitandu-se incontinuu in ochii mei.
            Niall: Come on, princess, let’s find out who’s going to be the next bride.
            Mi-a zambit, iar apoi am inchis ochii. Am aruncat buchetul in spate, iar apoi am auzit cum cineva l-a prins. Cand mi-am intors corpul spre plaja am fost surprinsa ca acea persoana avea sa fie Robin. Robin! Robin avea sa se casatoreasca!
            Eu: LA NUNTA TA TREBUIE SA AI BUCHETUL MEU! NEAPARAT!
            Robin: Dar, Ellie...o sa se ofileasca pana atunci!
            Eu: Nu e adevarat! E artificial.
            Peste cateva minute eram iarasi la locul meu de la masa, savurand putin din bucatele pregatite. Erau delicioase si ma bucuram ca la biserica nu mancasem. Aveam ocazia sa mananc aici pana sa dau pe afara.
            In fata mea a trecut Jamie, uitandu-se imprejur. Parea ca se uita dupa cineva.
            Eu: Hei, Jamie!
            Si-a intors privirea spre mine, iar apoi mi-a zambit bland. A venit si s-a asezat langa mine, in locul lui Niall, iar apoi mi-a urat casa de piatra.
            Eu: Multumesc, esti un scump. Te uiti dupa cineva?
            Jamie: Defapt, da. Ai vazut-o cumva pe Emma? Trebuie sa ii zic ceva.
            Eu: Nu, defapt nu am vazut-o. Trebuie sa fie pe aici. Uita-te pe plaja. Adora plimbarile pe plaja.
            Jamie: Multumesc.
            Jamie s-a ridicat de pe scaunul lui Niall, indreptandu-si privirea spre plaja. L-am prins de mana, facandu-l sa se uite spre mine.
            Eu: Chiar o iubesti?
            Jamie: I totally do, Ellie.
            Mi-a zambit, iar apoi am dat drumul mainii lui. Era sincer cu mine iar eu probabil nu ii spusesem adevarul. Chiar daca Emma adora plimbarile pe plaja, nu era acolo pentru ca nici Zayn nu era pe terasa. Am oftat, iar apoi m-am intors la mancarea mea.
            Niste maini fine mi-au atins spatele, iar apoi am simtit parfumul lui Niall. Buzele lui s-au apropiat de urechea mea, lucru care m-a facut sa chicotesc putin.
            Niall *ii sopteste*: Cred ca e timpul ca noi sa plecam..We need our own party, princess.
            Am zambit, iar apoi m-am ridicat in picioare. L-am sarutat, iar apoi am iesit de pe terasa tinandu-ne de mana.
            Urma sa imi petrec restul serii cu sotul meu iar asta imi facea inima sa o ia razna. 

No comments:

Post a Comment