Sunday 1 April 2012

11. Falling for you


                        11. Falling for you


            Eu: SERIOS?! Ati mancat toate cerealele?!
            Imi incepeam dimineata cu dreptul. Cu o zi inainte imi cumparasem o cutie intreaga de cereale iar acum nu mai era nimica. Stiam si cine erau faptasii, doar ca unul dintre ei nu era acasa.
            Eu: Elllieee!
            Am iesit din bucatarie, indreptandu-ma spre dormitorul ei si a lui Niall. Era inca in pat, iar in momentul in care am deschis usa si-a pus perna pe cap.
            Ellie: Doooooooorm..
            Eu: Pot vedea asta. Wake up, acuma!
            Ellie s-a zvarcolit de cateva ori in pat, dar pana la urma si-a luat perna de pe cap, indreptandu-si privirea spre mine. S-a strambat, iar apoi m-a chemat langa ea.
            Eu: Ti-e lene sa te ridici din pat?
            Ellie: Pfft, nu e adevarat! Vreau doar sa stai langa mine cinci minute..
            Mi-am dat ochii peste cap iar apoi m-am asezat in pat langa ea. Stiam ca ii era prea lene sa se ridice din pat si ma chemase doar pentru a mai profita de cateva minute de lenevire.
            Eu: Deci, a fost bun desenul care l-am facut pentru coperta cartii tale? A fost de acord managerul?
            Ellie: Da, i-a placut la nebunie. Auzi, de ce ai venit in dormitor?
            Eu: Fuck. Am uitat! Sunt nervoasa pe tine. Mi-ai mancat cerealele!
            Ellie a inceput sa rada, iar apoi si-a ascuns capul in perna ei de culoare alba. Am ghiontit-o din joaca, iar apoi a inceput sa rada si mai tare de idiotenia mea. La un moment dat Ellie s-a oprit din ras doar pentru a se ridica din pat sa manance. Era dimineata si nu imi puteam da seama ce avea sa manance din moment ce mancase toate cerealele.
            Ellie: Vrei si tu paine prajita?
            Eu: Da, dar nu o vreau arsa.
            Ellie: Fii multumita ca primesti!
            Mi-a facut semn sa ma asez la masa, iar apoi s-a intors catre prajitorul de paine. Ma uitam la ea si imi venea sa imi dau palme cand am realizat ca eram mai mare decat ea si totusi ea s-a casatorit inaintea mea. Trebuia, macar atata, sa nasc inaintea ei.
            Fara sa imi dau seama am inceput sa rad la ceea ce tocmai imi trecuse in minte. Nici macar nu aveam o relatie stabila, si deja ma gandeam la copii! Defapt, viata mea nu era stabila.
            Ellie s-a asezat la masa langa mine, punandu-mi in acelasi timp o cana mare de cappuccino in fata. Nici nu stiam cand o facuse.
            Eu: Multumesc!
            Am intins mana sa iau cana doar ca ea o trasese inapoi. Daca Ellie facea lucrul asta, insemna ca trebuia sa faci ceva pentru a avea parte de acel lucru.
            Eu: Ce trebuie sa fac?
            Ellie: Doar sa imi raspunzi la niste intrebari..
            Eu: Doar atat?! HELL YESSS!
            Ellie: Esti sigura?
            Eu: ELLIE! DA CANA AIA ODATA!
            Ellie mi-a dat cana, iar apoi se uita la mine cum beeam cappuccinoul proaspat facut. A deschis gura sa imi zica ceva, doar ca a fost intrerupta de prajitorul de paine. Amandoua ne-am speriat in momentul in care painea a sarit in sus, iar apoi Ellie s-a dus si le-a pus pe o farfurie. Aratau extrem de apetisante din moment ce iesisera exact cum imi placeau mie; nici prea arse nici prea neprajite.
            Ellie: Deci, ai zis ca imi raspunzi la intrebari..
            Eu: Da.
            Ellie: Bun. Atunci zi-mi ce s-a intamplat intre tine si Zayn la nunta mea.
            Era sa imi scuip cappuccino-ul din  gura cand ii auzisem intrebarea. De unde naiba stia ea ca se intamplase ceva intre noi din moment ce nu ne vazuse nimeni in restaurant? Era un medium cumva?
            Eu: Nimica, Ellie. Ce sa se intample?
            Am mai luat o gura din cappuccinoul pregatit iar de data asta chiar era sa il dau afara. Ellie ma surprindea.
            Ellie: Ei nimic! Am vazut ca ati dansat impreuna, iar apoi v-ati dus in restaurant unde ati stat ceva vreme. Ai ratat pana si momentul in care am aruncat buchetul! Si nu ai fost pe terasa nici macar cand te cauta Jamie!
            Eu: M-a cautat Jamie?
            Ellie s-a incruntat, iar apoi a facut fata  ei specifica gen „serios Emma, serios?!”. Adica, stiam ca statusem ceva vreme in acel restaurant, dar nu imi dadusem seama ca am stat atat de mult incat sa pierd momentul in care Ellie si-a aruncat buchetul s-au cand Jamie m-a cautat. Si apropo de Jamie, de la nunta lui Ellie nu am mai auzit nimica de el, ceea ce era destul de dubios.
            Eu: Hei, Ellie, ce ti-a zis Jamie ca vroia sa vorbeasca cu mine?
            In minte imi treceau o gramada de lucruri. In acea seara Jamie nu era chiar in apele lui si ma ingrijora lucrul asta. Nu era genul sa intre in belele sau sa faca ceva prostesc, dar nu stii ce ii mai trece omului prin minte in fazele in care era Jamie.
            Ellie: Pai, nu  mi-a zis ce vroia sa vorbeasca cu tine. Asta era si ideea, Emma! Vroiam sa te intreb ce ti-a zis Jamie.
            Eu: Si ideea este ca nu am mai vorbit cu el de la nunta ta! Nu imi puteai zice si tu mai devreme ca vrut sa vorbeasca cu mine?
            Ellie: Scuza-ma ca m-am bucurat de momentul „proaspat casatorita”!
            Mana ei s-a ridicat de pe masa si a punctat spre verigheta. Mi-am cerut scuze, iar apoi am tras aer adanc in piept pentru a ma calma. Nu stiam ce aveam, doar ca ma iritam destul de usor; probabil din cauza faptului ca imi mancase cerealele?
            Eu: Stii, de data asta te iert ca mi-ai mancat cerealele, dar data viitoare promit ca nu v-oi mai uita ca sunt suparata pe tine.
            Ellie a mormait ceva dar nu am inteles din moment ce era la a treia felie de paine prajita. Isi luase langa ea si Nutella pentru a-si incepe dimineata cu ceva dulce. Manca cu atata pofta incat i-am luat si eu o felie de paine prajita cu nutella.
            Eu: Delicios!
            Ellie: Stiu, stiu! Hei, Emma vrei sa imi mai dai din dulapul de sus niste briose si croissanturi cu ciocolata?
            Eu: Serios, Ellie? Cat ai de gand sa manaci?
            Ellie: Dar mi-e foame! Parca nu mi-ai cunoaste stomacul-monstru!
            S-a mangaiat pe burta iar apoi a pufnit-o rasul. M-am intins dupa briosele si croissanturile care mi le-a cerut, iar apoi un gand neasteptat si-a facut aparitia in capul meu.
            Totusi nu am putut sa ii zic lui Ellie ceea ce imi trecuse prin minte din moment ce telefonul meu a inceput sa urle ca nebunul pe masa. M-am uitat de la cine primeam apelul si am vazut ca era de la Jamie.
            Eu: Hello! Ce face Jam-Jamie-Jam?
            Jamie: Ugh, bine. Emma, ne putem intalni peste cateva minute in fata la cafeneaua la care am mai fost?
            Vocea lui era ciudata. Nu parea a fi beat sau ceva de genul, doar ca.. Na, poate era doar imaginatia mea.
            Eu: S-a intamplat ceva?
            Jamie: Nu, nu.. Ce sa se intample?
            Eu: Oh, na. Ma gandeam.. sigur.. O sa vin acolo in cateva minute!
            Am inchis telefonul iar Ellie ma privea destul de ciudat, asteptand sa ii dau fiecare detaliu din convorbirea mea cu Jamie. Stiam ca nu ii prea placea de Jamie doar pentru faptul ca sunt cu el, dar na, Ellie nu stie nimica. Defapt, nici eu nu prea stiam ce era cu mine din moment ce descoperisem ca am sentimente pentru Jamie si Zayn. Nu mi-ar fi trecut prin minte ca o sa am parte de asa ceva acum cateva saptamani, cand eu si Jamie am inceput sa ne intalnim din prostie.
            Eu: M-a rugat sa ma intalnesc cu el.
            Ellie: Siii?
            Eu: Ellie, lasa astea. Asculta-ma putin. Stiu ca ai un stomac urias, dar nu crezi ca in ultima perioada ai mancat prea mult? Tu si Niall va protejati? Sau cel putin tu iei anti-conceptionale ori altceva?
            Aproape ca ii cazuse briosa din mana in momentul in care am venit cu argumentul meu. Adica, nu stiu daca ea se gandise la asa ceva, dar eu aveam obiceiul de a-i examina fiecare portie de mancare si in ultimele saptamani cam exagerase. I se facea foame din ora in ora si facea urat daca nu ii puneai mancare in fata.
            Ellie: Emma.. s-ar putea sa ai putina dreptate in ceea ce zici.
            Eu: SERIOS?! ELLIIEEE!
            Ellie s-a ridicat de la masa iar apoi s-a dus in baie, unde a deschis dulapiorul de langa chiuveta.
            Eu: Ce cauti?
            Ellie: Poate este vreun test de sarcina pe aici..
            Eu: Serios, Ellie? Cum sa iti apara din senin un test de sarcina in casa? Nu ai, iti zic eu sigur. Daca tot ies din casa o sa merg si la o farmacie sa iti cumpar unul.
            Ellie: Lasa, ma duc eu. Tu intalneste-te cu Jamie.
            Eu: Nu. Am zis ca iti cumpar eu si gata. Tu intre timp sa nu ii spui nimic lui Niall sau ceva de genul. Nu pana nu suntem sigure, ai inteles?
            Ellie m-a aprobat iar apoi am iesit val-vartej din casa, imbracandu-ma rapid cu o rochita de plaja. Era extrem de cald afara si deabea era amiaza. Eram curioasa de ce vroia Jamie sa ne intalnim atat de repede si atat de brusc, incat aproape alergam pe plaja.
            In cateva minute eram deja in fata cafenelei si l-am vazut pe Jamie stand la masa noastra. M-am asezat la masa, iar el si-a ridicat privirea de la paharul lui, iar apoi mi-a zambit timid.
            Jamie: Hei, ma bucur ca ai venit.
            Eu: Oricand. Hei, uite, trebuie sa iti zic si eu ceva.
            Jamie: Ok, dar te rog da-mi mie sansa sa iti zic primul pentru ca dupa nu stiu daca o sa o mai pot face.
            Eu: Bine, da-i drumul.
            M-am sprijinit de spatarul scaunului, uitandu-ma la Jamie. Acesta  a luat o gura de apa cu lamaie iar apoi s-a uitat la mine.
            Em: Haide odata, Jamie. Trebuie sa iti zic de Zayn..
            Jamie: Ok, deci toata lumea cred ca stie ca sunt bata la chestii de genul, dar uite ca incerc de data asta sa nu spun chiar totul direct. Probabil o sa te surpinda ceea ce o sa iti zic, cum m-a surpins si pe mine de altfel cand mi-am dat seama, dar.. I think I’ve falled for you, Emma...
            Respiratia mea s-a oprit. Doar ce ma rugasem pe drum sa nu fie vorba despre asta! Nu era deajuns ca imi era greu sa aleg intre Jamie si Zayn, acum Jamie mi-a zis ca are sentimente pentru mine. De asemenea, nu era deajuns ca aveam si eu sentimente pentru el care au crescut de tare in ultimele saptamani, dar speram ca ele sa dispara daca aveam sa fiu cu Zayn.
            In acel moment, toata viata mea se complicase inca putin din cauza confesarii lui Jamie.
            Eu: The irony is that I think I’ve falled for you too..
            Jamie mi-a zambit, iar apoi am simtit nevoia de a-mi lasa capul in jos de rusine. Inima mea se impartise in doua. O jumatate tanjea dupa Zayn, iar cealalta jumatate il dorea pe Jamie. Imi venea sa ii alung pe amandoi din viata mea pentru a scapa de noptile nedormite din cauza gandurilor mele.
            Jamie: Ce vroiai sa imi zici?
            Am oftat, iar apoi l-am privit direct in ochi. Ma durea sufletul ca trebuia sa ii zic ceea ce se intamplase la petrecere, dar trebuia. Daca nu ii ziceam, avea sa fie si mai rau in momentul in care se nimerea sa il vada pe Zayn sarutandu-ma sau prinzandu-ma de mana.
            Eu: E vorba de Zayn.. in noaptea nuntii lui Ellie si-a cerut scuze pentru tot ceea ce imi facuse si vrea sa fim din nou impreuna.
            Jamie s-a uitat intr-o parte, iar apoi mi-am dat seama ca ceea ce i-am zis nu fusese chiar atat de bland cum era in capul meu.
            Eu: Jamie, scuze dar..
            Jamie: He’s the one, right?
            Eu: Nu aveam de gand sa zic asta! Vroiam sa zic ca am nevoie de timp sa ma gandesc. E destul de greu si pentru mine, nu crezi? Sa mai am sentimente fata de fostul meu prieten si fata de cel mai bun prieten al meu cu care am inceput o relatie. Nu stiu cat de ciudat suna cand o spun cu voce tare, dar in capul meu totul e vraiste!
            Jamie mi-a prins mana in a lui, mangaindu-mi-o fin. Acele mangaieri ma calmau extrem de tare si imi facea ca fiecare muschi din corpul meu sa se relaxeze.
            Jamie: Te inteleg, Emma. Te inteleg perfect si din partea mea poti avea tot timpul din lume ca sa te gandesti.
            I-am zambit, iar apoi mi-am adus aminte ca trebuia sa trec si pe la farmacie sa ii cumpar lui Ellie un test de sarcina.
            Eu: Jamie, trebuie sa plec. O sa te sun eu sa...sa... vorbim.
            Mi-a zambit si el ,iar dupa ne-am imbratisat. Nu vroiam sa il pierd nici pe Jamie, dar nici pe Zayn. Ma bateam cu inima mea, incercand sa ma lamuresc pe cine vroiam cu adevarat.         Peste cateva minute eram in casa lui Ellie, iar apoi am gasit-o pe aceasta in dormitorul ei, cautand intr-un dulapior.
            Eu: Knock, knock!
            Ellie s-a intors spre mine iar imediat ce a vazut testul de sarcina in mainile mele a si venit spre mine, luandu-mi-l din mana.
            Cand cobora pe scari am auzit un  „multumesc Emma” iar apoi usa de la baie a fost inchisa. Sper ca stia cum sa il foloseasca pentru ca nu cred ca mai avea rabdarea sa citeasca instructiunile.
            M-am dus in fata usii de la baie, iar peste doua minute am bocanit in ea.
            Eu: Ellie? Care este rezultatul?
            Usa a fost deschisa, iar in fata mea a aparut Ellie, care  isi avea privirea spre testul de sarcina.
            Ellie: Ei bine..
            Ellie sigur stia sa tina suspansul, din moment ce ma tinuse aproape 5 minute incontinuu cu „ei bine” doar pentru faptul ca nu stia ce insemna ceea ce ii arata testul. Cand intr-un sfarsit ne-am uitat pe instructiuni, nu stiam daca sa fiu trista sau sa sar in sus de bucurie din cauza rezultatului. 

No comments:

Post a Comment