Thursday 26 April 2012

23. Switch


            23. Switch

            Dimineata urmatoare am fost trezita de plansetul lui Cher si se pare ca si Zayn la fel. Avea nevoie de rutina ei de dimineata, iar dupa ce am schimbat-o, spalat-o si hranit-o cu laptele praf care mi-l lasase Jenny, era din nou un zambet.
            Cand am iesit cu ea din baie, Zayn se uita in dulapul lui dupa niste haine in care sa se schimbe. Asta mi-a adus aminte ca eu inca eram imbracata in “pijamale”. A intrat in baie, iar imediat mi-am luat si eu hainele de pe marginea patului. M-am schimbat cat am putut de repede iar apoi am inceput sa ma joc cu Cher care era intr-o veselie totala.
            Telefonul meu a inceput sa sune din ghiozdan iar apoi am auzit cum Zayn a dat drumul la apa pentru a face un dus.
            “Inca nu te-ai saturat de ea? Ne intalnim in zece minute in fata hotelului. – Jenny”
            Zambind, am luat-o pe Cher de pe covorasul moale din camera lui Zayn iar apoi am imbracat-o in niste haine care mi le lasase Jenny. In capul meu erau o gramada de lucruri, si nu stiam cum sa le ordonez. Nu imi venea sa cred ca aseara il sarutasem pe Zayn. De cand ne-am trezit, ne-am zis doar un buna dimineata si deabea daca ne-am  lasat privirile sa se intersecteze. Nu stiu ce era cu mine si nu stiu de ce imi era rusine sa vorbesc cu el.
            Am luat o foaie dintre schitele mele pentru a-i spune lui Zayn ca imi pare rau pentru sticla de parfum, i-am multumit ca m-a lasat pe mine si Cher sa stam la el peste noapte si la sfarsit am adaugat ca ma intalneam cu Jenny.
            Obligata sa cobor pe scarile inspaimantatoare ale hotelului, m-am intalnit cu Harry care le urca. Ne-am salutat, Cher intampiandu-l cu putin tras de carlionti iar apoi ne-am despartit.

            Uscandu-mi cat de cat parul, am auzit niste zgomote in camera dar am decis sa le ignor din moment ce probabil erau Emma si Cher. Dusul nu se afla pe lista cu lucrurile de facut in dimineata asta, dar nici sarutul de aseara nu se aflase pe lista lucrurilor care le-am facut noaptea trecuta.
            Incercam sa imi dau seama daca ceea ce se intampla era realitate sau nu pentru ca nu imi venea sa cred ca aseara eu cu Emma facusem un pas atat de mic in relatia noastra, totusi atat de important. Inca se simtea mirosul parfumului meu, iar asta m-a facut sa ies zambind din baie. Vroaim sa o strang pe Emma in brate, sa ma asigur ca ceea ce se intamplase a fost realitate si ca nu visez.
            Harry: Neata. Ai ceva de baut?
            Am tresarit la auzut vocii lui Harry din moment ce nu ma asteptam sa fie in camera. Uitandu-ma in jur nu am vazut nicio urma de Emma si Cher, in schimb o foaie necunoscuta se afla pe masuta din camera. I-am bolborosit lui Harry ca nu aveam nimica de baut, din moment ce inca nu facusem alimentatia mini-frigiderului.
            Harry: Ce e asta?
            Venea spre mine, tinand in mana o sticla de apa plata. Tocmai ce terminasem de citit ceea ce scrisese Emma, asa ca am mototolit hartia. Nu stiu de ce facusem asta, dar nu vroiam ca Harry sa afle despre mine si Emma. Nu inca.
            Zayn: Doar.. o schita..
            Harry s-a incruntat, iar apoi a mai luat o gura de apa.
            Harry: Cand ai avut tu timp de schite? Serios?
            Zayn: Nu am zis ca eu am facut-o! E a Emmei.
            Asta i-a trezit suspiciunea lui Harry si imediat m-am facut un idiot in gand. Incercand sa evit urmatoarea lui intrebare, m-am indreptat spre geam pentru a-l deschide. Am vazut-o pe Emma si Cher plimbandu-se cu Jenny, iar asta m-a facut sa zambesc.
            Harry: Ce s-a intamplat intre tine si domnisoara din fata?
            Din tonul vocii lui nu stiu daca era ironic, cicalitor sau curios. Din reflex mi-am dus mana la ceafa, incercand sa scotocesc un raspuns dar, la naiba.
            Zayn: Am o intrebare mai buna. De cand faci tu pe baby sitter-ul?
            L-am impins in joaca pe Harry, dar asta nu l-a facut sa zambeasca sau macar sa schiteze unul. In acel moment amandoi evitam intrebarile proaspat puse.  Ne-am asezat pe patul meu, eu sincer incercand sa ii dau un raspuns. Nu vroiam sa ii spun de capul meu. Defapt, tot ceea ce vroiam era ca ceilalti sa afle despre mine si Emma din partea amandurora. Nu numai de la mine.
            Telefonul meu a sunat in buzunar, iar cand m-am uitat peste am vazut ca era un mesaj de la Emma, in care ma intreba daca vroiam sa ma intalnesc cu ea. Harry si-a aranjat parul, iar apoi s-a ridicat de langa mine, indreptandu-se spre iesirea din camera.
            Harry: Later, mate.
            M-am incruntat, iar apoi l-am salutat si eu. Trimitandu-i mesaj Emmei cu locul intalnirii, mi-am luat geaca pe mine si am iesit si eu din camera.
            Nu stiu cand zburase Harry pe coridoarele hotelului, dar nu il vazusem cand am coborat scarile. Cand am iesit din hotel m-am uitat in jur si am vazut-o pe Emma asteptandu-ma in fata unei brutarii. Din cauza vantului de afara parul ei zbura cand intr-o parte, cand in alta, dar asta nu aducea decat zambete pe fata mea.
            Amandoi stiam de ce ne intalnisem. Trebuia sa vorbim, dar se parea ca Emma incerca din rasputeri sa nu inceapa ea acea convorbire. Lucrul cel mai ciudat era ca nici eu nu vroiam sa o incep iar asta ne punea intr-o situatie destul de urata. 
            Ne plimbam prin oras, pana cand am ajuns sa intram in padure. Reusisem progresul de a intretine cat de cat o convorbire totusi era ceva ciudat faptul ca amandoi aveam acel comportament. Dat fiind trecutul nostru stiam ca nu trebuia sa ne simtim asa unul fata de celalalt. Vroiam sa ma comport ca inainte, doar ca nu prindeam curajul de a vorbi.
            In jur erau numai copaci, iar imediat ce am vazut un petic de iarba, Emma s-a si asezat jos, facandu-mi si mie loc langa ea. M-am asezat jos, si am tras aer in piept, pregatindu-ma sa incep eu convorbirea.
            Zayn: Emma, asta este realitatea?
            Mi-am indreptat privirea spre ea, ochii nostri intersectandu-se in acel mod pentru prima oara din acea zi.
            Emma: Nu stiu Zayn, si eu ma intreb acelasi lucru.
            Simteam nevoia de a o imbratisa macar, dar nu. Trebuia sa ma asigur ca urmatoarele mele miscari nu aveau sa strice tot ceea ce se intamplase pana acuma. Aveam nevoie de acel punct de siguranta pentru ca nu vroiam sa o dau in bara de data asta. Nu mai vroiam sa trec inca odata prin cele petrecute in ultimele luni.
            Zayn: Pentru ca daca este un vis, nu vreau sa se sfarseasca. Nu vreau sa ma trezesc. Dar ceea ce este mai important, nu vreau ca actiunile mele sa faca acest vis sa se destrame. Eu..
            M-am oprit, incercand sa imi adun gandurile. Cuvintele nu vroiau sa apara in mintea mea, iar apoi m-am  intors spre Emma, incepand sa caut in ochii ei ceea ce era in sufletul meu.
            Zayn: Eu.. nu vreau sa se mai intample ceea ce s-a intamplat. Nu iti vei putea da seama cat de mult regret ceea ce am facut.
            Asta era adevarata mea frica.  Credeam ca orice miscare care era in capul meu era gresita. Ma gandeam ca Emma ma sarutase aseara doar pentru a-si cere scuze sau, orice altceva dar numai acel motiv nu era pe lista optiunilor.
            Cateva picaturi de ploaie s-au auzit cand au facut contact cu pamantul, iar apoi s-a starnit un vant destul de puternic. Am murmurat o injuratura, iar apoi ne-am ridicat de pe jos, indreptandu-ne spre iesirea din padure. Nici nu eram la jumatatea drumului care ducea spre oras, ca deja turna cu galeata. Eram in fata Emmei, incercand sa gasesc locurile cele mai potrivite pe unde sa mergem din moment ce oricand puteai aluneca din cauza noroiului de pe jos.
            Emma: Zayn!
            M-am intors spre ea, speriat ca i se intamplase ceva. In schimb, Emma m-a prins de mana, iar apoi am continuat sa mergem printre copacii padurii. Printre acestia am putut vedea cateva cladiri ale orasului, si am respirat usurat. Picaturi de ploaie se scurgeau de pe fata mea dar si de pe geaca. Tricoul imi era ud, iar la fel era si puloverul Emmei. Aceasta m-a strans putin mai tare de mana, iar asta m-a facut sa imi iau inima in dinti. M-am oprit din mers, facand-o si pe ea sa se opreasca. Amandoi ne uitam in ochii celuilalt, iar mana mea i-a atins obrazul moale. Fiecare parte din mine dorea sa o sarut, doar ca eu stateam si ma uitam la ea in timp ce amandoi eram uzi din cap pana in picioare.
            “Let me love you..” – mi-am zis in gand iar apoi m-am apropiat si mai mult de ea, privirea mea inca analizandu-i expresia faciala. Eram pregatit ca la prima miscare din partea Emmei sa ma retrag. Buzele noastre s-au intalnit timid, amandoi incercand sa nu stricam momentul. Corpul meu s-a apropiat de al ei, iar hainele noastre ude s-au atins unele de altele. Incercam sa imi stapanesc dorinta de a nu duce sarutul acela la urmaotrul nivel, si sa il mentin la aceeasi eleganta specifica Emmei. Imi lipsise sentimentul de care aveam parte, dar, la naiba, ca nu puteam rezista. Mi-am plasat mainile pe talia ei, intesificand sarutul. Eram bucuros ca si ea vroia acelasi lucru, iar faptul ca ploua facea totul mai special. Mainile ei s-au pus in jurul gatului meu, iar in acel moment, faptul ca Emma era mai scunda decat mine era un lucru special si de pretuit pentru ca facea totul sa fie cum imi dorisem. Imi imaginasem o astfel de scena; defapt im dorisem o astfel de scena de cand facusem pasul de a ma desparti de ea. Pentru mine, eram despartiti numai cu numele, pentru ca inima mea a fost intotdeauna proprietatea ei. Desigur, incercasem sa trec mai departe, sa ii fac pe toti fericiti, dar oricat de mult as fi incercat sa fac asta, eram cu altcineva doar fizic pentru ca psihic, numai ea era in capul meu.
            Un tunet ne-a facut pe amandoi sa revenim cu picioarele pe pamant din moment ce nu mai dadusem importanta ploii. Emma a zambit, iar apoi m-a prins din nou de mana.
            Emma: Idiot, it is fucking raining!
            Ochii ei caprui erau atintiti asupra mea, iar in acel moment nu imi pasa de ploaie. Am sarutat-o din nou, apoi revenind la drumul spre oras. Daca la inceputul intalnnirii am fost emotionat, atunci nu stiu cum mai eram acuma.
            Cand mergeam pe asfaltul orasului, amandoi am inceput sa alergam din moment ce in padure trebuia sa ne mentinem pasii destul de scurti pentru a nu aluneca. Exact cand am intrat in hotel telefonul Emmei a inceput sa sune.
            Emma: Da? Daca ai si niste prosoape in camera si e cald, atunci vin.
            Terminand convorbirea am inceput sa urcam scarile hotelului, doar ca ea m-a ghidat spre camera lui Ellie si Niall, spunandu-mi ca ne chemasera la ei.
            Zayn: Defapt, cred ca te-au chemat pe tine.
            Emma: Nu, daca m-a chemat pe mine inseamna ca te-a chemat si pe tine.
            Zayn: Dar..
            Emma: E in regula! Oricum a zis ca sunt si ceilalti acolo.
            Am intrat in camera lui Ellie si Niall, iar imediat am putut simti un miros ispititor de mancare. Deabea atunci realizasem cat de foame imi era si probabil ii era si Emmei din moment ce s-a asezat foarte repede la masa, alaturi de ceilalti.
            Niall m-a luat in baie, unde mi-a oferit niste prosoape si niste haine de-ale lui. De parca nu stateam la cateva camere distanta, dar presupuneam ca asta insemna ca aveam sa stam ceva timp la ei.
            Niall: Stii, Ellie nu cred ca e pregatita sa vada mici copilasi Malik alergand in jurul ei.
            M-am oprit din imbracat pentru a ma uita la el. Era serios; defapt foarte serios.
            Zayn: What the…?
            Niall: Nu, nu te fa ca nu e adevarat. Harry ne-a spus totul.
            Zayn: Harry?
            Harry nu stia nimic. Nu ii spusesem nimic in legatura cu mine si Emma. Ma asigurasem intr-un fel sa nu ii dau niciun amanunt si nu avea de unde sa isi dea seama.
             “Fuck” – mi-am zis eu cand am realizat ca Harry ar fi putut citi ceea ce imi lasase Emma scris iar apoi poate a vazut si mesajul ei. Dar asta nu avea nicio logica cu ceea ce imi spusese Niall.
            Zayn: Nu stiu ce naiba ti-a zis Harry, dar nu e deloc asa.
            Niall: Deci tu si Emma nu sunteti din nou impreuna?
            Zayn: Ba da, suntem. Dar, nu e vorba de nici-un Malik sau ceva de genul.
            Niall: Dar ati dormit impreuna..
            Zayn: Si tu ai dormit cu Ellie inainte sa te casatoresti cu ea fara sa faci nimica.
            L-am batut pe umar, iar apoi am iesit din baie. Din nou, mirosul de mancare proaspata a patruns in narile mele, facandu-mi stomacul sa prostesteze. Liam si Louis conectau laptopul la televizorul din camera lui Ellie si Niall, iar Harry statea la masa cu Ellie si Emma. M-am asezat si eu intre Emma si Ellie, iar apoi Ellie mi-a aratat ca deja imi salvase o portie din friptura comandata prin room-service.
            Liam: Gata! Am montat chestia asta!
            Louis a intrebat-o pe Emma numele filmului in care juca, iar dupa ce le-a zis, Liam a inceput sa ii caute trailerul pe youtube. Niall s-a ocupat de acoperitul geamurilor, iar asta mi-a aprins beculetul. Aveau de gand sa ne uitam la filme pana ne amorteau fundurile in pat, canapea sau pe jos.
            Dupa ce am terminat de mancat, m-am asezat pe canapea, asteptand ca Ellie, Emma si Liam sa revina pentru a putea viziona trailerul. La un moment dat Niall a plecat si el pentru a lua niste popcorn. Era o liniste infernala in acea camera, dar imi convenea din moment ce pueam profita in liniste de amintirile din padure. Aceasta a fost intretinuta pana au venit si ceilalti in camera, iar luminile au fost inchise. Singura sursa de lumina era televizorul din camera, iar pe langa sonorul trailerului se mai adaugau si picaturile de ploaie, plus cateva tunete si fulgere.
            Emma era langa mine, iar mana mea dreapta o tinea pe a ei in timp ce stanga era pe marginea canapelei. Filmul parea ca era destul de bine regizat iar fiecare actor isi spunea replicile cat mai normal posibil. Nici nu aveai impresia ca erau fraze invatate de pe o foaie.
            Emma: Saruti cu mult mai bine decat el.
            Aproape ca imi soptise asta.
            Zayn: Oh, serios?
            Mi-a zambit, iar apoi si-a lipit buzele de ale mele pentru o fractiune de secunda. S-a departat de mine pentru a putea viziona mai departe trailerul iar dupa ce l-am vizionat in intregime, Louis a pus filmul Mr and Mrs Smith. Nu mai vazusem filmul, dar Niall tot ne oferea spoiler-uri din acesta lucru care l-a facut pe Harry sa se enerveze si sa inchida filmul la jumatatea acestuia.
            Emma a cascat, iar apoi m-am uitat la ceas. Imi venea sa imi dau palme in cap cand am vazut cat de tarziu era. Ne-am ridicat amandoi, fara sa ne dam seama, de pe canapea, pregatiti sa plecam. Cateva tusete s-au facut auzite, dar nici eu, nici ea, nu le-am bagat in seama.
            Am iesit din camera lui Ellie si Niall, lasandu-i pe ceilalti sa se mai distreze putin fara noi. Emma statea cu un etaj mai jos decat mine, iar asta mi-a oferit posibilitatea de a o conduce. Ajunsi in fata usii de la camera ei, am imbratisat-o iar apoi am sarutat-o usor pe frunte. Ne-am soptit unul altuia noapte buna iar imediat ce am vazut usa inchizandu-se m-am rotit pe calcaie, pe fata mea fiind un zambet urias.
            Extaz? Fericire? Nu, in sufletul meu era mai  mult de atat. Bucuria care o purtam cu mine nu putea fi exprimata in cuvinte la fel cum nici dragostea care o purtam pentru Emma nu putea fi cuprinsa in fraze pentru ca..  acestea erau sentimente care  numai eu si ea le intelegeam din moment ce simteam aceleasi lucruri.

No comments:

Post a Comment