Monday 2 April 2012

12. Secrets


                        12. Secrets


            Tocmai ce intrasem in casa cu Harry, si am fost intampinati de Niall, care nu avea o privire prea fericita.
            Niall: Ati vazut-o cumva pe Ellie?    
            Harry: Um, da am vazut-o pe plaja. Se indrepta spre casa.
            Niall ne-a multumit iar apoi a urcat la etaj. Era agitat si nu imi puteam da seama de ce. Inafara de mine, Harry si Niall nu mai era nimeni in casa. Majoritatea erau plecati in oras pentru a face ceva cumparaturi. Si Harry trebuia sa se duca cu ei dar si-a amanat planurile pentru a mai petrece ceva timp cu mine.
            In ultima perioada baietii au fost foarte ocupati cu repetitiile, interviurile si intalnirile cu fanii. Inca nu apucasem sa vorbesc in totalitate cu Zayn, ceea ce era cam deranjant. De asemenea, nu numai ei fusesera ocupati, pentru ca si managerul meu ma solicita pentru a participa la preselectii si la anumite interviuri. La preselectii de cele mai multe ori o dadeam in bara pe motiv ca nu imi statea capul la ceea ce se spunea, dar reuseam cumva sa ies din belele.
            M-am trantit pe canapeaua din living, uitandu-ma visatoare prin acel living. Imi aduceam aminte de cate ori murdarisem acei pereti cu acuarele impreuna cu Ellie. Asta pe vremea cand peretii din living erau inca de culoare alba. Am zambit, iar apoi am vazut ca Harry se uita ciudat la mine din moment ce el nu spusese nimic iar eu zambeam.
            Eu: Uite, coltul asta de camera a fost plin de mainile mele si ale lui Ellie cu acuarele cand eram mici. Nu se mai observa, dar..tocmai mi-am adus aminte de asta.
            Harry: You liar! Inca se observa!
            Harry a impins putin dulapul care era langa locul in care am aratat eu si am vazut ca in acea parte nu fusese vopsit si inca se mai vedeau manutele noastre pline cu vopsea.
            Harry: Aveati inspiratie din moment ce ati folosit numai rosu si verde.
            Am inceput sa rad, aducandu-mi aminte de obsesia lui Ellie pentru culoarea verde. Inca de mica adora acea culoare, iar in fiecare an de  Halloween se costuma in extraterestru doar pentru a purta si mai mult verde.
            Eu: Ellie folosea verdele de cele mai multe ori, iar dupa ce ne saturam de pictat peretii ma punea sa o vopsesc pe corp cu verde. Stiu ca dupa ce o terminam de acoperit cu vopsea fugea pe plaja si tipa ca un extraterestru, chemandu-si farfuria zburatoare.
            Harry: Isi chema supusii!
            Am inceput sa radem, eu impingandu-l din joaca. Daca Harry ar fi facut parte din copilaria mea si a lui Ellie, avea sa imi fie mila de copilaria lui Ellie. Si asa a fost cicalita destul de mine, mai mult decat o faceam in momentul de fata. Eu cu Harry am fi facut un duo perfect pentru a o cicali pe Ellie.
            Gandurile mele au fost intrerupte in momentul in care Ellie a intrat in casa, dupa tura de alergat pe plaja. Era extenunata, si se tinea cu mana de abdoment, respirand greoi.
            Mi-am luat telefonul din buzunarul pantalonilor scurti si i-am facut rapid o poza lui Ellie. Era un moment special. Ellie tocmai venise de la jogging si nu a trebuit sa o tarai in urma mea.
            Eu: Harry, ciupeste-ma! Trebuie sa ma asigur cumva ca asta e realitatea!
            Ellie s-a strambat la mine iar apoi s-a indreptat spre bucatarie de unde s-a intors cu un pahar cu apa. Era obosita la maxim din moment ce ea nu prea facea activitati fizice.
            Harry: Stii, Niall te cauta acum cate-...
            Nu a apucat sa termine toata fraza pentru ca Niall deja aparuse in living, la fel de agitat cum era si acum cateva minute. Privirile lor s-au intersectat, iar apoi Niall a tras aer adanc in piept pentru a se calma proabil, din moment ce vocea lui suna putin cam nervoasa.
            Niall: Ellie, poti veni pana sus?
            Ellie s-a incruntat iar apoi s-a indreptat cu Niall spre etaj, aruncand o privire rapida spre noi pentru a vedea daca stiam noi ceva despre ceea ce avea sa ii zica Niall. Si eu, si Harry am dat din umeri, dandu-i de inteles ca nu aveam nici cea mai vaga idee.
            Auzeam fiecare pas al lor, iar apoi usa de la dormitorul lor a fost inchisa. Oricat de incet incercau ei sa vorbeasca tot mai scapau cateva cuvinte cu voce tare asa ca eu si Harry ne cam dadusem seama despre ce era vorba. Defapt, in special eu, pentru ca stiam deja despre ce vorbeau ei acolo.
            Harry: Care e faza? De ce se cearta?
            Am oftat, dandu-mi seama ca toate astea nu s-ar fi intamplat daca Ellie nu ar fi pastrat acel test de sarcina. Era complet idioata fiinta aia.
            Eu: Acum cateva zile i-am dat lui Ellie ideea ca poate este insarcinata pentru ca manca prea mult..
            Harry: Insarcinata?!
            Eu: Da. Si i-am cumparat un test de sarcina, doar ca a iesit negativ. Acum Niall pun pariu ca a gasit testul de sarcina, si se cearta pe tema asta.
            Imediat s-au facut auzite niste fraze din camera acestora, si nu pareau ca cearta se terminase.
            Niall: You could have told me Ellie! For Christ Sake! Why the hell would you hide something like that?!
            Ellie: Pentru ca nu avea niciun rost sa iti arat! E negativ! Nu vezi?!
            Niall: Si ce daca e negativ?! Ti-a trecut asta prin minte?! Ai cumparat testul?! Exist si eu, Elliee!
            Am oftat, iar apoi am auzit cum usa de la dormitorul lor a fost deschisa. Niall a coborat nervos din camera lor, izbind usa de la intrare in casa dupa el. Imediat dupa asta am vazut-o si pe Ellie in living, distrusa complet.
            M-am apropiat de ea si am imbratisat-o, incercand sa ii alung supararea. Nimic din toate astea nu s-ar fi intamplat daca ar fi aruncat testul cum i-am zis eu.
            Harry: Haide Ellie, nu plange. O sa ii treaca irlandezului tau..
            Harry a mangaiat-o pe cap pe Ellie, si amandoi ne-am petrecut dupa amiaza incercand sa o inveselim pe aceasta. Nu puteam sa o lasam singura pentru ca imediat ce ramanea singura se ducea in bucatarie si se indopa cu prea multa ciocolata, acesta fiind singurul ei remediu in situatii ca astea. 

No comments:

Post a Comment