Monday 30 April 2012

25. Family


            25. Family 

            Inca nu aveam nicio idee unde mergeam. Zayn nu imi spunea o boaba iar asta ma emotiona mai tare. Nu era el genul cu surprizele, dar cand le facea era imposibil sa le uiti sau sa nu fii coplesita de ele.
            Eu: Poti opri la urmatoarea benzinarie, te rog? Vreau sa merg la baie.
            Zayn: Sigur.
            Nici macar nu se uitase la mine. Privirea ii era atintita pe autostrada, chiar daca aceasta era goala. La radio a aparut melodia Lipstick de la Jedward si imediat m-am indragostit de ea. Stiam melodia de ceva vreme, dar niciodata nu o ascultasem cu atata atentie cum o facusem acuma. Se pare ca si Zayn stia melodia, iar asta a facut drumul putin mai amuzant.
            Eu: She’s got her lipstick on..
            Zayn: Hit and run, then I’m gone..
            Din locul soferului Zayn a reusit sa schiteze cateva miscari de dans, putin cam nereusite. Totusi, eu ma distram pe cinste din moment ce nu trebuia sa conduc sau sa fiu atenta la drum. Vocea mea era un dezastru iar asta cred ca l-a facut pe Zayn sa se amuze rau de tot dar nu imi pasa. Plus ca nu stiam chiar toate versurile de la melodie, deci da, mai mult murmuram cuvintele.
            Zayn: Sper ca nu stai mult.
            Eu: Nu stiu, o fata are nevoile ei.
            Am zambit, iar apoi am iesit din masina. Portiera din partea lui a fost deschisa iar apoi am vazut cum mergea impreuna cu mine spre benzinarie. Probabil avea nevoie de o cafea sau pur si simplu ii amortise fundul in acel scaun.
            Nu aveam neovie la baie, ci doar vroiam sa il prind pe Zayn la mijloc. Totusi, pentru a face totul sa para real m-am dus la baie unde am stat cateva minute pentru a ma uita in oglinda. Mi-am verificat si telefonul, asteptand un mesaj de la Ellie, pentru ca ea sigur stia ceea ce avea Zayn in cap. Am vrut sa o sun, dar nu aveam semnal. Ce fel de loc era asta daca nu avea semnal? Eram cumva in mijocul desertului si nu stiam eu?
            Iesind din benzinarie, l-am vazut sprijinit de masina, tinand in mana un pahar cu cafea si o tigara. Am facut stanga imprejur, prefacandu-ma ca imi uitasem ceva in baie sau orice altceva. Nu eram o fana a fumului de tigara, asa ca incercam sa il ocolesc. Printre rafturile benzinariei il puteam spiona pe Zayn cand termina de fumat din cauza geamurilor gigantice. Cand terminase, am luat primul lucru care era in fata mea, fara sa ma uit la el, pentru a-l face pe vanzator sa creada ca eu chiar cautam ceva si ca nu am stat si folosit baia benzinariei degeaba.
            “Holy shit. Emma nu poti cumpara asa ceva!”
            Rusinata de fapta care am facut-o fara sa imi dau seama, am pus la locul ei cutia cu protectii si am luat un pachet de gume. Vanzatorul s-a uitat ciudat la mine, iar apoi mi-a zambit imediat ce i-am oferit banii.
            Zayn: Gata de drum?
            Eu: Nu. Nu plec de aici pana nu imi zici unde mergem.
            Zayn a oftat, dupa care s-a uitat in orice directie posibila doar la mine nu. L-am tras de geaca care o purta, astfel facandu-l atent la mine.
            Zayn: Daca am merge cu masina, nu ne-ar ajunge timpul asa ca mergem spre aeroport acuma.
            Aproape ca ma inecasem cu propria mea saliva. Ochii mi s-au marit, iar Zayn a inceput sa rada.
            Zayn: Inainte sa reactionezi asa asteapta sa termin tot!
            I-am facut semn sa continuie, totusi nu am renuntat la ochii mei cat ceapa.
            Zayn: Mergem in Bradford pentru ca ne asteapta ai mei.
            Asta chiar a pus capac. M-am inecat, la propriu, si tuseam incontinuu. Pana cand am reusit sa imi controlez tusea si sa fiu capabila sa vorbesc cum trebuie, aveam ochii inlacrimati din cauza tusei.
            Eu: Razi de mine?! Nu o lua gresit, ii iubesc pe parintii tai doar ca trebuia sa ma anunti!
            Zayn: Stiu! Doar ca.. Nu m-am gandit ca vei fi asa de surprinsa.
            Eu: Esti nebun! Iti dai seama cum reactionam eu cand ajungeam in fata casei alor tai, fara sa stiu ce e in capul tau. Bine, ca m-as fi prins cand as fi intrat in avion, dar totusi!
            Mi-a zambit iar apoi m-a imbratisat in semn de incurajare. Intrand inapoi in masina, m-am intins spre geanta mea care a fost lasata pe bancheta din spate de catre Zayn. Am gasit haine de-ale mele, care erau sigur puse de Ellie.
            Zayn: Ce e aia?
            Din geanta am scos la iveala o rochie de-a mea, neagra, decolatata si foarte scurta. Zayn si-a luat privirea de la drum pentru a analiza rochia iar apoi s-a uitat spre mine, probabil imaginandu-si cum ar arata pe mine.
            Zayn: O sa ne oprim sa te imbraci in rochia asta. Gata, am hotarat.
            Eu: S-o crezi tu!
            M-am uitat in continuare peste lucrurile alese de Ellie si imi venea sa o sugrum din moment ce majoritatea erau extrem de decoltate sau scurte. Fiinta aia stia ca ma duc in vizita la familia lui Zayn si mi-a pus in geanta numai haine nepotrivite pentru o astfel de vizita! Multumesc Doamne ca mi-a pus si o pijama.
            Luand pijamaua in mana mi-a tras o palma peste frunte din moment ce si aia era decoltata. Alesese pijamaua de la “La vie en rose” adica o pijama de culoare roz deschis, formata dintr-un maieu decoltat si o pereche de pantaloni foarte scurti, aproape sub forma de boxeri.
            Eu: Ellie e moarta cand o vad. Moarta! Sa isi spuna rugaciunea de pe acuma!
            Zayn a ras, iar apoi s-a uitat la ce haine aveam eu in mana. A luat bluzita de pijama de la La vie en Rose si o examina cat de cat.
            Zayn: De ce? Mie mi se pare ca a ales ceea ce trebuie.
            I-am luat bluza de pijama din mana, spunandu-i sa fie atent la drum si nu la hainele mele. Trebuia sa fie in al noualea cer din cauza hainelor care mi le alesese Ellie. Mi-am dus degetele printre firele de par, gandindu-ma ca ma voi face de rusina in fata familiei lui. Am mai fost la el acasa o singura data, si asta cand aveam deabea trei luni de cand eram impreuna. Acum, simteam cum emotiile erau mai mari decat prima data iar el, fata de mine, era mult mai relaxat.
            In aeroport am fost controlati din cap pana in picioare, iar cu toate ca am vrut sa imi platesc eu biletul pana in Bradford, Zayn m-a refuzat. Inainte sa intram in avion, i-am trimis mesaj lui Ellie spunandu-i ca vroiam sa vorbesc cu ea neaparat si sa ma sune cand vedea mesajul. Ar fi fost nepoliticos sa ma scuz fata de mama sau tatal lui Zayn pentru a ma duce sa o sugrum pe Ellie prin telefon. Asa ca, daca ma suna ea, aveam o scuza pentru a iesi in curtea din spatele casei.
            Zayn: Totul o sa fie in regula, sunt sigur ca sunt si haine..umm..decente pe acolo.
            Avea dreptate. Chiar daca in proportie de 90% majoritatea hainelor nu erau decente, erau si cateva care puteam sa le port cat timp eram la familia lui Zayn.
            Zborul a fost scurt, cam de o ora, iar cand am iesit din aeroport am rasuflat usurata ca nu era nicio fana prin preajma. Era deja ora cinci dupa-amiaza cand am ajuns in Bradford, iar imediat Zayn si-a scos telefonul, telefonand-o pe Trisha.
            Convorbirea a fost extrem de scurta iar cand a inchis telefonul aveam impresia ca vorbise in niste coduri intelese numai de ei doi. Defapt, chiar asa era din moment ce Zayn imi explicase ca raspunse tatal lui, care il obliga tot timpul sa ii vorbeasca in urdu pentru a se asigura ca nu uita acea limba.
            Am intrat intr-un taxiu, din moment ce masina ramasese in parcarea aeroportului. Puteam foarte bine sa o lasam in grija unor bodyguarzi dar Zayn a ales sa faca totul mai amuzant si a cumparat un bilet de parcare care era valabil pentru doua zile.
            Eu: Nici nu stii cate emotii am!
            Zayn: Haide, Emma! Totul o sa fie in regula!
            Eram pe bancheta din spate a taxiului, amandoi avand gentile cu haine intre picioarele noastre. Zayn si-a pus mana dupa gatul meu iar apoi s-a apropiat de mine, sarutandu-ma usor. Sarutul mi-a oferit putina confidenta in propriile-mi picioare asa ca am iesit mai brava din taxiu.
            Totusi, imediat ce am vazut-o pe Trisha deschizand usa de la intrare si asteptandu-ne cu bratele deschise, am simtit cum mi se inmuiau picioarele. Daca nu ma tinea Zayn de brat probabil ca mergeam ca o leguma. Dupa ce am imbratisat-o pe Trisha, am fost imbratisati si de catre Safaa, Doniya, Waliyha dar si de tatal lui.
            Trisha: Cred ca sunteti lihniti! Haideti, am pregatit cina. Va asteptam.
            Ne-am asezat toti la masa, iar imediat Trisha a pus pe masa mancarurile care le-a pregatit. In dreapta mea era Safaa, iar in stanga se afla Zayn. Ca de obicei,trebuia sa servim cate putin din fiecare delicatesa pregatita. Totusi, simteam cum mai aveam putin si ma duceam la baie din cauza faptului ca Trisha pregatise si un fel de mancare care continea numai branza.
            “Holy shit, Emma. Doar mananca si dupa mai ia o gura de apa. Totusi, nu prea des pentru a nu-si da seama ca nu iti place”
            Am rasuflat usurata cand am terminat de mancat portia de “branza” si imediat am trecut la o salata de fructe.
            Doniya: Mama, tata, eu cu Safaa si Waliyha v-om pleca mai devreme de ora stabilita din cauza lui Zayn. Stiti ca nu dureaza mult si o sa apara fanele in fata casei.
            Trisha: Sigur fetelor, doar sa aveti grija.
            Imediat ce au terminat de mancat, Safaa, Waliyha si Doniya ne-au imbratisat pe toti si au plecat. Zayn si tatal lui s-au dus in living pentru a se comporta barbateste, adica sa se uite la meciul din acea seara. Barbateste pe naiba pentru ca Zayn nu era fan al meciurilor dar banuiesc ca a facut asta pentru a nu-l dezamagi pe tatal lui.
            Astfel, eu am ramas impreuna cu mama lui Zayn, strangand masa si spaland vasele. Am ajutat-o sa impacheteze si sa puna la loc restul de mancare, iar apoi mi-am auzit telefonul sunand din buzunar.
            Mi-am cerut scuze fata de Trisha, iar apoi am raspuns la apelul de la Ellie. Am vrut sa ies in curtea din fata din moment ce era mai aproape de bucatarie, dar vedeam cum incetul cu incetul se adunau fane asa ca am ales curtea din spate.
            Ellie: Hello! Ce faci?
            Eu: Superrbb! Tocmai am luat cina cu familia Malik si nu stiu daca sa port pijamaua care mi-ai ales-o sau rochia neagra!
            Ellie: Familia Malik? Ha?
            Eu: Nu te fa ca nu stii! Cum ai putut sa imi dai asemenea haine?
            Ma plimbam de jur imprejurul curtii din spate, si aveam impresia ca voi lasa gauri in pamant din cauza mersului meu apasat.
            Ellie: Emma, nu stiu ce e in capul lui Zayn. Nu ma asteptam sa te duca acasa la el. Nu iti puneam hainele alea daca stiam ca te duce acolo. Uu, mi te imaginez plimbandu-te pe langa domnul Malik in rochia ta neagra, mulata, decoltata..mrr. Saraca Trisha, daca ar sti cu cine concureaza..
            Eu: Elliee! Nu e de raas!
            Fara sa imi dau seama crescusem tonul vocii, si cateva fete din fata casei m-au auzit. Astfel, am auzit cum au inceput sa strige ca era adevarat ca Zayn era acasa.
            Eu: Trebuie sa fug. Vorbim mai tarizu si sa stii ca nu iesi basma curata din chestia asta!
            Am inchis telefonul, iar apoi am intrat in casa. Doamna Malik se uita pe geam la multimea de fete din fata casei, iar Zayn si tatal lui se uitau fara niciun stres la televizor.
            Aducandu-mi aminte de convorbirea cu Ellie, mi-am dat seama ca si Niall se uita la meci din moment ce se auzisera aceleasi zgomote pe fundal. Zayn mi-a facut semn sa vin langa el si asa am facut.
            Trisha: Zayn, du-te putin afara si linisteste-le pe fete.
            Zayn nu a zis nimic, ci statea langa mine, mana lui tinand-o pe a mea. Dupa ce i-am soptit ca ar trebui sa se duca daca vrea sa doarma in liniste in acea seara, s-a ridicat de pe canapea, iar in momentul in care a deschis usa de la intrare am auzit o multime de tipete. Am ras, iar apoi am vazut-o pe Trisha indreptandu-se spre scari.
            Tatal lui Zayn s-a dus si el dupa ea, probabil saturandu-se de meci din moment ce era inca 0-0 iar jocul era aproape de final.
            Peste cateva minute de cand Zayn intrase in casa, ne-am dus in vechiul lui dormitor. Trisha se asigurase sa faca curatenie in el din moment ce mirosea a detergent si a parfum de camera, in niciun caz a parfumul lui Zayn. Neavand de ales, a trebuit sa ma imbrac in pijamaua aleasa de  Ellie, din moment ce nici macar tricourile sau hainele lui Zayn nu ajutau. Singurul lucru care trebuia sa ma asigur era faptul sa nu ies din camera lui imbracata in acea pijama.
            Zayn: Ti-am zis ca totul o sa fie bine.
            Capul meu era sprijinit de pieptul lui, in timp ce el se juca cu o suvita din parul meu. Am zambit, iar apoi l-am aprobat.
            Zayn: Nu ai imbracat tu rochia neagra, dar pijamaua tot ai imbracat-o. Nu stiam ca ai astfel de pijamale.
            Eu: Shut up, Malik.
            Am ras, iar apoi mi-am asezat buzele asupra alor lui. Simteam cum si el zambea, iar apoi m-a tras mai aproape de corpul lui. Mainile ii erau asezate pe soldurile mele, pe cand eu le avea pe pieptul lui.
            Zayn: Ar trebui sa ne punem la somn daca vrem sa.. Adica, surprizele nu se opresc aici.
            M-a sarutat pe frunte iar apoi a inchis ochii, refuzand sa-mi raspunda la urmatoarele intrebari. Am oftat, iar inaite sa ma intorc si eu la somn l-am sarutat usor. Totusi, adormisem dupa ceva vreme din moment ce nu stiam ce avea sa ma astepte urmatoarea zi.

No comments:

Post a Comment